مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد به مناسبت هفته روابط عمومی، با کارکنان دفتر روابط عمومی این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
مجید دهقان مدیر روابط عمومی شرکت در این نشست با اشاره به اینکه تخصص روابط عمومی طی ۴۰ سال گذشته وارد کشور شده و در حال حاضر یکی از مشاغل پراسترس در رده بندی جهانی است، کسب رتبه برتر این دفتر در ارزیابی وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ را مورد تأکید قرار داده و به بیان نیازها، چالشها و انتظارات این دفتر برای پیشبرد اهداف عالیه سازمان پرداخت.
کارکنان دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد نیز در ادامه فرهنگسازی سازمانی، مدیریت تشریفات، کتابخوانی، نظرسنجی و نشاط سازمانی را از حوزههای مهم مرتبط با روابط عمومی عنوان کردند و خواستار توجه ویژه مدیریت شرکت به این موارد شدند.
ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته روابط عمومی و قدردانی از فعالیتهای انجامشده در این دفتر، روابط عمومی را نیاز و وظیفه تکتک بخشهای سازمان عنوان کرد تا با همکاری و همدلی کارکنان، تصویر و وجهه متمایزی از شرکت در تمامی عرصهها متجلی شود.
همکاری مشترک معاونتهای بهرهبرداری و برنامهریزی در مباحث مرتبط با مدیریت مصرف و گذر از پیکبار تابستان ۱۴۰۲ و همچنین استفاده از ظرفیت و تعامل دیگر بخشهای سازمان در امور مرتبط با حوزه روابط عمومی نیز از دیگر مباحث مطرحشده توسط دکتر اسدی در این نشست بود.