تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

سرپرست دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایت شرکت برق منطقه‌ای یزد اعلام کرد:رتبه چهارم شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در پاسخگویی به سامانه پنجره‌ واحد مدیریت زمین

سرپرست دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایت شرکت برق منطقه‌ای یزد اعلام کرد:رتبه چهارم شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در پاسخگویی به سامانه پنجره‌ واحد مدیریت زمین
رتبه چهارم شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در پاسخگویی به سامانه پنجره‌ واحد مدیریت زمین

سرپرست دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایت شرکت برق منطقه ای یزد، اعلام کرد: کاهش میانگین مدت زمان پاسخگویی شرکت برق منطقه‌ای یزد در دستگاه های استان و ارتقا به رتبه چهارم از جمله دستاوردهای مهم شرکت در خدمت‌رسانی به شهروندان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، رضا سامعی سرپرست دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایت شرکت برق منطقه‌ای یزد از عملکرد قابل تقدیر این شرکت در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین خبر داد و گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین‌خواری توسط ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور طراحی برای اجرا و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است که برای شرکت برق منطقه ای یزد نیز در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ از طریق توانیر و در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ از طریق استانداری ابلاغ و تکلیف شده است.
سامعی در خصوص نحوه عملکرد این سامانه، تصریح کرد: درخواست متقاضیان واگذاری زمین یا تغییر کاربری از طریق دستگاه های ذیربط در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ثبت و به طور خودکار به تمام دستگاه‌ها جهت اعلام نظر ارسال می‌شود که بخش بررسی حریم شبکه برق و حریم خطوط فشار قوی در حوزه شرکت برق منطقه‌ای ‌یزد است.
وی با بیان اینکه این سامانه تحت نظارت دادگستری است، عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه دولت، تمام دستگاه‌های اجرایی کشور ملزم به عضویت و اعلام نظر به درخواست‌های واگذاری و تغییر کاربری اراضی در این سامانه هستند و متولی نظارت بر این سامانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری است.
سرپرست دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایت شرکت برق منطقه‌ای یزد، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در اردیبهشت ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تعداد ۳۱۵ مورد درخواست مرتبط با شرکت برق منطقه‌ای ثبت شد که همه آنها در بازه زمانی ۷ تا ۱۰ روز پاسخ داده شده است‌.
سامعی به اقدام شاخص شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در سامانه پنجره‌ واحد مدیریت زمین، اشاره کرد و افزود: شرکت برق منطقه ای یزد جزو پنج شرکت پایلوت منتخب توانیر بوده و نقش موثری در رفع اختلالات‌ سامانه پنجره واحد زمین در حوزه توانیر داشته است. همچنین افزایش معدل پاسخگویی شرکت برق منطقه‌ای یزد در بین شرکت‌های زیرمجموعه توانیر در کل کشور و ارتقا به رتبه چهارم از جمله دستاوردهای مهم شرکت در خدمت‌رسانی است.