تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

حضور بانوان برق منطقه‌ای یزد در همایش بانوان زینبی

در همایش بانوان زینبی که با حضور جمعی از بانوان بسیجی ادارات استان یزد برگزار شد، دکتر ابهت رئیس سازمان بهزیستی استان در خصوص شیوع آسیب‌های اجتماعی و ضرورت افزایش بصیرت در جامعه نکاتی را توضیح داده و امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌عنوان یکی از ابزارهای موردنیاز برای بهبود جامعه دانست.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این همایش جهاد تبیین را یک فریضه عنوان کرده و هدف از قیام امام حسین (ع) را اصلاح دین اسلام دانست.

در ادامه این مراسم نیز از ۵ نفر از بانوان محجبه از اقشار مختلف استان تقدیر شد.

حضور در همایش من یک مهربانوی ایرانی‌ام

همایش من یک مهربانوی ایرانی‌ام با حضور ویدیو کنفرانسی بانوان شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد برگزار شد.

در این جلسه ویدئوکنفرانسی، خانم محمد زاده نماینده معاونت خواهران وزارت نیرو ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص برنامه‌های بسیج خواهران در سال ۱۴۰۲، آموزش و آگاه‌سازی، مناسبت‌ها و تولید محتوا را ازجمله محورهای اصلی برنامه‌های این سال دانست و ملزومات بسیج خواهران در هریک از این محورها را تشریح کرد.

خانم دکتر حکیمیان معاون جامعه بسیجیان نیز در ادامه این نشست ویدئوکنفرانسی خوشبخت زندگی کردن و امید داشتن به رسیدن به سعادت در دنیای دیگر را دو حق هر انسان عنوان کرد و افزود: راه رسیدن به خوشبختی و سعادت در دنیا این است که انسان با دیدن هر طلوع خورشید از دیدن غروب آن مطمئن نباشد و بیش‌ازپیش قدر لحظات و انسان‌ها را بداند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دنیا با دو بحران معنویت و مدیریت روبرو است، بحران معنویت را به این معنا دانست که بدی‌ها خوب و خوبی‌ها نیز بد شده‌اند.

حکیمیان افزود:‌بحران مدیریت به این معناست که اقلیتی سعی در حکومت برجهان دارند تا انسان‌ها را از سلامت جسم، روح و اخلاق دورنگه دارند که مقاوم‌سازی فرهنگی تنها راه مقابله با این شرایط است.

تجلیل از برگزیدگان حجاب شرکت توانیر نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم ویدئوکنفرانسی بود.