تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران: از همکاری موثر صنایع بزرگ استان یزد در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ قدردانی شد

با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران: از همکاری موثر صنایع بزرگ استان یزد در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ قدردانی شد
با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران: از همکاری موثر صنایع بزرگ استان یزد در پیک بار تابستان 1402 قدردانی شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل شرکت های صنعت برق و نمایندگان صنایع بزرگ استان، از ۲۶ صنعت استان یزد در زمینه همکاری در مدیریت مصرف تابستان ۱۴۰۲ تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق کشور در این مراسم ضمن تشریح مهم ترین فعالیت های مرتبط با مدیریت بار و انرژی در کشور گفت: پایش لحظه ای و نظارت بر رعایت سهمیه مصرف بار الکتریکی، هماهنگی با شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو و پایش عملکرد شرکت ها در زمینه رعایت سهمیه و اجرای برنامه های مدیریت مصرف برخی از اقدامات انجام شده است.


وی با اشاره به پیش بینی انجام شده برای سال آینده، گذر موفق از این ایام را از برنامه های شرکت مدیریت شبکه برق ایران عنوان کرد و تدوین برنامه ۱۸۰ اقدامی به این منظور را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش ظرفیت تولید و تامین برق، رفع محدودیت های شبکه، کنترل و مدیریت مصرف برق و هماهنگی، مدیریت، اطلاع رسانی و آموزش از محورهای این اقدامات است.


این مقام مسئول همچنین افزود: خوشبختانه مردم فهیم کشور در تابستان ۱۴۰۲ همکاری مناسبی با صنعت برق داشتند و ۴۰ درصد در طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق شرکت کردند که از این ۴۰ درصد دریافت کننده پاداش صرفه جویی، ۱۵ درصد مشمول بستانکاری یا رایگان شدن قبوض برق شدند.


ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد نیز در این مراسم با اشاره به مشارکت مناسب صنایع و آمادگی صنعت برق استان در تابستان، تامین برق پایدار برای مردم در این ایام را ناشی از این همکاری و تلاش انجام شده دانست.


وی افزود: سرویس و نگهداری نیروگاه های خودتامین صنایع، در مدار آمدن نیروگاه های خورشیدی برخی از صنایع استان و جابجایی بارگیری صنایع از تیر و مرداد به فروردین و اسفندماه از جمله اقدامات انجام شده برای گذر موفق از این ایام بود.


در ادامه این مراسم ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان صنایع بزرگ استان، از همکاری ۲۶ صنعت استان یزد در مدیریت بار تابستان ۱۴۰۲ قدردانی شد.