تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تبریک مدیر عامل شرکت توانیر به کارگران برق منطقه‌ای یزد/ نشست صمیمانه مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارگران

تبریک مدیر عامل شرکت توانیر به کارگران برق منطقه‌ای یزد/ نشست صمیمانه مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارگران
تبریک مدیر عامل شرکت توانیر به کارگران برق منطقه‌ای یزد/ نشست صمیمانه مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارگران

نشست صمیمانه با کارگران شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز کار و کارگر با حضور احمد کردستانی سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، نشست صمیمانه با کارگران شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز کار و کارگر با حضور احمد کردستانی سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد، جابر برومند نماینده کارگران شرکت، معاونین و مدیران دفاتر مستقل و جمعی از کارگران شرکت برق منطقه‌ای یزد در محل معاونت بهره برداری این شرکت برگزار و از کارگران برگزیده این شرکت تقدیر شد.
کردستانی با اشاره به مناسبت روز کار و کارگر، گفت: امروز فرصتی ایجاد شد تا از کارگران که با زحمات خود چرخ صنعت برق را می چرخانند تقدیر کنیم و گواه زحمات کارگران، شاخص های خوب شرکت برق منطقه ای یزد در کشور است.
وی با تاکید بر اهمیت تلاش کارگران در صنعت برق، ابراز کرد: با وجود تمام مشکلات، کارگران صادقانه به خدمات خود ادامه می دهند. باور من این است که همه با عناوین شغلی متفاوت برای خدمت به مردم تلاش می کنیم چراکه این فرصت خدمت و سرمایه های عظیم صنعت برق، امانت مردم است که باید به بهره وری برسانیم.
سرپرست شرکت برق منطقه ای یزد با اشاره به این‌که بازخوردها ، عملکردها و پیشنهادهای سازنده می تواند در برنامه ریزیها و حتی تعیین برخی ضوابط نقش آفزین باشد، گفت: من از کارگران عزیز می خواهم عملکردهای مثبت کارگری و نظرات را به اطلاع ما برسانند.
کردستانی با اشاره به اینکه همه کارکنان از کارگر تا مدیر نیازمند تقویت انگیزه هستند و این مهم جز با همکاری دوستانه تقویت نمی شود، تصریح کرد: تصمیم داریم جلسات ماهانه کارگری را به طور مستمر با حضور نماینده کارگران شرکت برق منطقه‌ای یزد برای پیگیری و دسته بندی مشکلات برای ارائه بازخوردها و عملکردها تشکیل دهیم.
وی با دعوت از کارگران برای ایده پردازی در خصوص برنامه های فرهنگ‌سازی شرکت و ایمنی، عنوان کرد: افتخار می کنم در شهری زندگی می کنم که ایمنی را واجب می دانند، ضمن اینکه بحث فرهنگ‌سازی در این خصوص باید بیشتر جدی گرفته شود.
در ادامه علی‌محمد فتح آبادی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، از کارگران خواست در صورتی که توانمندی ویژه ای دارند اعلام کنند تا پس از بررسی، نسبت به استفاده از این قابلیت‌ها اقدام شود.
سید رضا حسینی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای و مسئول شورای فرهنگی و شورای ورزش، اظهارداشت: با پیگیری های انجام شده، مشکل صدور احکام کارگران رفع شد و در حال پیگیری رفع مشکل سایر احکام هستیم.
وی با بیان اینکه برنامه های مختلفِ آموزشی و ورزشی در دستور کار داریم، از اجرای برنامه فرهنگی برای همکاران شاغل در سایر شهرستان های استان خبر داد و افزود: برنامه ریزی اجرای این برنامه در شهرستان ابرکوه انجام شده و همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده آنها از مدعوین این برنامه فرهنگی در ابرکوه خواهند بود.

سیدعلی اکبر امامی مدیر امور مالی و ذیحسابی شرکت نیز در خصوص مسایل حقوقی و قانونی در حوزه پرداخت های مالی توضیحاتی را ارائه کرد.
*** تبریک مدیر عامل شرکت توانیر به کارگران
در حین اجرای این مراسم، دکتر مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر از طریق تماس تلفنی روز کار و کارگر را به کارگران برق منطقه ای یزد تبریک گفت و از تلاش ها و خدمات آنها تقدیر و تشکر نمود که این اقدام وی، با تشویق حاضران مواجه شد
*** تاکید بر توزیع عادلانه پاداش ها برای همه کارکنان
جابربرومند نماینده کارگران برق منطقه ای یزد در این مراسم ضمن بیان مشکلات کارگران درحوزه حقوق و مزایای جانبی، مسایل و مشکلات را مطرح و عنوان کرد: بخشنامه مزایای جانبی به همه کارکنان تعلق دارد و بر اساس این بخشنامه پاداش ها به طور مشخص بیان شده است، لذا جامعه کارگری شرکت روی اجرای کامل این بخشنامه تاکید دارد.
این فعال حوزه کارگری، بر توزیع عادلانه پاداش ها برای همه کارکنان تاکید کرد و گفت: در حالی که بیش از ۵۰ درصد از پرسنل شرکت برق منطقه‌ای را کارگران تشکیل می دهند انتظار داریم در تصمیم گیری ها کارگران نیز به طور مناسبی دیده شوند.
در ادامه کارگران حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادهای خود را بیان نمودند و مدیران به پاسخگویی پرداختند
گفتنی است در پایان از محمد زارع ارنانی، محمد افخمی عقدا، محمدحسین حکایتی، میلاد دهقانی، مهدی خانی قوام آباد، محمد آخوندی و خلیل پیام به عنوان کارگر برگزیده شرکت برق منطقه‌ای یزد تقدیر شد.