تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام تبریک مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲

پیام تبریک مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پیامی ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود در صنعت آب و برق، فرارسیدن عید نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، متن پیام دکتر ابوالفضل اسدی به شرح ذیل است:

برآمد باد صبح و بوی نوروز/ به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال/ همایون بادت این روز و همه روز

جهان بدون تغییر، بوی کهنگی می‌گیرد و جشن نوروز، آغاز تغییر و نو شدن است. این رستاخیز باشکوه فرصتی است برای نو شدن، دور ریختن کهنگی‌ها و زدودن کدورت‌ها تا بتوانیم همانند بهار، رویش، زندگی، پایداری و امید را در زندگی نمایان‌سازیم.

همکاران گران‌قدر و تلاشگر خانواده شرکت برق منطقه‌ای یزد؛

سال ۱۴۰۱ علیرغم نا ترازی عرضه و تقاضای کالای حیاتی برق در تابستان و زمستان، خوشبختانه به لطف خداوند رحمان، با تلاش و ایثار شبانه‌روزی شما تلاشگران صنعت برق و همراهی ارزشمند صنایع و مردم فهیم استان یزد، با موفقیت و بدون هیچ‌گونه خاموشی در بخش خانگی به پایان رسید.

خوشبختانه در این سال، پروژه‌های متعددی در استان یزد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید و علاوه بر این، شاهد برتری‌ها و درخشش‌های متعدد شرکت برق منطقه‌ای یزد، در ‌زمینه‌های فنی و غیرفنی بوده‌ایم که کسب تک‌تک این دستاوردها برای شرکت، نتیجه دغدغه‌مندی‌ها و زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان است.

اینجانب ضمن عرض خدا قوت به شما همکاران عزیز و تشکر و قدردانی از خانواده‌های محترمتان، آغاز سال ۱۴۰۲ که هم‌زمان با ماه عبودیت و بندگی، رمضان کریم است را تبریک عرض نموده و برای یکایک شما اعضای خانواده بزرگ برق منطقه‌ای یزد در سال جدید آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون و تقرب به درگاه حق‌تعالی را دارم.

عیدتان مبارک

ابوالفضل اسدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد