تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقدیر از مدیر سابق دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای یزد

تقدیر از مدیر سابق دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای یزد
تقدیر از مدیر سابق دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای یزد

در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و کارکنان دفتر حقوقی، از زحمات و خدمات ارزنده حمید زارع، مدیر سابق دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات، قدردانی شد.
رضا سامعی، سرپرست دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای یزد ، از زحمات چهار ساله زارع در این دفتر تشکر و قدردانی نمود و استفاده از تجارب ارزشمند بازنشستگان را غنیمت شمرده و همراه داشتن مدیران با تجربه را فرصتی برای خود و شرکت برشمرد.
در ادامه، حمید زارع ضمن تشکر از همکاران، از برگزاری این جلسه تقدیر کرد و کار کردن در شرکت برق منطقه‌ای که رسالت آن تأمین برق مردم و صنایع و روشنایی بخش محافل و کسب و کار مردم است را خدمتی ارزنده و مقدس دانست.
وی افزود که کار حقوقی یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایف شرکت است که لازمه آن صبوری و سعه صدر می‌باشد. همچنین فعالیت در دفتر حقوقی و دفاع از حقوق دولت مستلزم به‌روز بودن، مطالعه قوانین و مقررات و آموزش مستمر می‌باشد.
در ادامه، احمد کردستانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن تشکر از عملکرد مطلوب دفتر حقوقی در سه ماهه اول سال جاری، برای حمید زارع آرزوی توفیق، سلامتی و عاقبت ‌به‌خیری نمود و از خدمات صادقانه و شایسته وی در طی سال‌های گذشته و همکاری در چند ماه اخیر در ارائه اطلاعات و تجربیات و همچنین مسئولیت در هسته گزینش شرکت در ایام بازنشستگی، که البته تا انتصاب مسئول جدید ادامه دارد، تشکر و قدردانی کرد.
وی پاسخگویی مناسب و به موقع، سعه صدر و همکاری با واحدهای مختلف شرکت را از ویژگی‌های بارز حمید زارع برشمرد.
در پایان، هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف همکاران دفتر حقوقی، همراه با لوح تقدیر از طرف مدیرعامل، به حمید زارع تقدیم شد.