تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقدیر از فعالین حوزه HSE در معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

تقدیر از فعالین حوزه HSE در معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد
کارشناس مسئول مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه‌ای یزد از تشکیل نشست کمیته ایمنی این معاونت و تقدیر از تلاش فعالین این حوزه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، همایون فلاحتی با اشاره به اینکه تهیه محتوای آموزشی بدون انرژی کردن تجهیزات و خطوط با استفاده از ارت های موقت و با توجه به مصوبات کمیته ایمنی انجام‌شده است، افزود: این اقدام با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم توسط واحدهای ذی‌ربط در زمستان سال گذشته انجام شد و از تلاش‌های صابر صادقی سرپرست گروه تجهیزات پست شرکت نصر نیروی یزد برای تهیه این محتوای آموزشی قدردانی شد.

وی افزود:‌ تقدیر از فعالان حوزه HSE،‌ در راستای اهداف فرهنگ HSE شرکت و مصوبات کمیته ایمنی است که در سال گذشته، از این افراد در حوزه‌های امور انتقال، دفتر فنی انتقال و امور دیسپاچینگ تقدیر شد.

فلاحتی بابیان این‌که جلسات کمیته ایمنی معاونت بهره‌برداری، به‌طور منظم و با حضور معاون و مدیران این معاونت برگزار می‌شوند، افزود: در ۶ جلسه برگزارشده در سال گذشته، ۴۶ مصوبه به تصویب اعضای کمیته ایمنی شرکت رسید که از این تعداد ۲۹ مصوبه اجرا شد.

وی تصریح کرد: براثر اجرای ۲۹ مصوبه در سال گذشته، ۶۰ اقدام در زمینه‌های اصلاح دستورالعمل‌ها، بررسی و تحلیل حوادث، برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی، سرویس کپسول‌های آتش‌نشانی و سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، بررسی وضعیت ضبط مکالمات پست‌های انتقال و فوق توزیع،‌ مشکلات مانور فیدرهای ۲۰ کیلوولت و پیگیری تشکیل انبار مدیریت بحران شرکت انجام شد.