تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام تبریک سی و ششمین سالروز تاسیس شرکت برق منطقه‌ای یزد

پیام تبریک سی و ششمین سالروز تاسیس شرکت برق منطقه‌ای یزد
پیام تبریک سی و ششمین سالروز تاسیس شرکت برق منطقه‌ای یزد

احمد کردستانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد؛ ۱۲ تیرماه طی پیامی سالروز تاسیس شرکت برق منطقه ای یزد را به پیشکسوتان و کارکنان این شرکت تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، متن پیام احمد کردستانی به مناسبت‌ ۱۲ تیرماه سالروز تاسیس شرکت برق منطقه‌ای یزد، به شرح زیر است:
شرکت منطقه ای یزد با پشت سر گذاشتن سی و شش سال فعالیت، با کوله باری از تجربیات ارزشمند، وارد سی و هفتمین سال فعالیت خود می شود.
شرکت برق منطقه‌ای یزد با نقش‌آفرینى مؤثر بر پایه تجارب و دست آوردهای غنی حاصل از تلاش پیشکسوتان و کارکنان‌ خود در طی ۳۶ سال گذشته و با شکوفایی ظرفیت‌های خویش، توانست زیرساخت مناسبی برای گردش چرخ صنایع و معادن استان را فراهم کند و امروز با تلاش بی‌وقفه و کار کارشناسی در مسیر تبدیل به قطب انرژی تجدیدپذیر در حال حرکت است.
امروز با همت و کوشش تلاشگران و پیشکسوتان برق منطقه ای یزد، تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم شریف و عزیز استان به طور مستمر انجام می‌شود.
اینجانب فرارسیدن ۱۲ تیرماه، سی و ششمین سال تاسیس شرکت برق منطقه ای یزد را به تمامی کارکنان شرکت و همچنین به پیشکسوتان و بازنشستگان فرهیخته و خانواده بزرگوار این عزیزان که کارنامه سراسر افتخار آنها در حافظه تاریخی شرکت ثبت شده است، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
امید بسیار دارم که با تداوم تلاش خالصانه در شرکت برق منطقه ای یزد بتوانیم به اهداف راهبردی شرکت دست یابیم.
احمد کردستانی
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد