تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

جشن تکلیف و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای یزد

جشن تکلیف و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای یزد
جشن تکلیف و مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور مدیرعامل،‌ معاون منابع ادامه مط

جشن تکلیف و مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور مدیرعامل،‌ معاون منابع انسانی، جمعی از مدیران و خانواده‌های مرتبط،برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و غزه؛ به فرزندان همکاران که این مراسم به خاطر آن‌ها برگزارشده و با درخشش درزمینه های علمی، قرآنی، هنری و ورزشی، موجب افتخارآفرینی خانواده خودشان و شرکت برق منطقه‌ای یزد شده‌اند خیرمقدم گفت.

وی مهم‌ترین مسئولیت والدین در برابر فرزندان را تربیت صحیح به‌گونه‌ای که موجب شناسایی و شکوفایی استعدادهای آن‌ها شود عنوان کرد و افزود:‌ ما به‌عنوان والدین باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که این استعدادها با قرارگیری در مسیر درست، روزبه‌روز شکوفاتر شده و رشد مادی و معنوی فرزندان را موجب شود.

اسدی خدمت به خلق را هدفی مهم در زندگی دانست و تصریح کرد: درصورتی‌که والدین به‌عنوان الگوی فرزندان، در مسیر درست گام برداشته و خدمتگزار مناسبی برای جامعه خود باشند؛‌ فرزندان نیز دنباله‌رو این مسیر درست خواهند بود.

گفتنی است تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی وزارت نیرو و فرزندان مکلف کارکنان،‌ اجرای طنز و اجرای سرود نیز بخش‌هایی دیگر از این مراسم بود.