تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

افتتاح پروژه خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون توسط معاون اول رئیس جمهور

افتتاح پروژه خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون توسط معاون اول رئیس جمهور
از طریق ارتباط تصویری انجام شد؛ افتتاح پروژه خط 230 کیلوولت ابرکوه- اسمالون توسط معاون اول رئیس جمهور

در هفته چهل و چهارم پویش هرهفته الف ب ایران، پروژه خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون از طریق ارتباط تصویری توسط دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.
ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در این مراسم با بیان این که طول خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون ۸۹٫۲ کیلومتر بوده و با دو مدار و ۳۱۰ دستگاه برج احداث شده است، افزود: هزینه احداث این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که به صورت مشارکت سه جانبه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت آریا جنوب ایرانیان اجرا شده است.
وی گفت: با بهره برداری از این پروژه فاز اول رینگ دو شهرستان کمتر برخودار ابرکوه- خاتم انجام و با برق رسانی به معادن منطقه حدود ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم جدید ایجاد و در ادامه پروژه فاز دوم خود از اسمالون تا پست احداث خواهد شد.
دکتر اسدی ابراز امیدواری کرد تا پیک بار سال ۱۴۰۰ سه پست فوق توزیع یزدمهر، بهاباد و رستاق با ظرفیت ۱۹۰ مگاولت آمپر و با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به مدار بهره برداری رسد و اظهار کرد: با افزایش قابلیت اطمینان شبکه، شاهد برق رسانی به مشترکین، تامین برق متقاضیان و به تبع آن خدمت بیشتر به مردم و صنایع، باشیم.
گفتنی است، برق منطقه ای یزد در سال ۹۹، تاکنون میزبان سه پویش هرهفته الف ب ایران با مجموع هزینه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی بوده است.