تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اول خرداد؛ روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف

اول خرداد؛ روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به مناسبت روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد متن پیام ابوالفضل اسدی به شرح زیر است:

هدف از بهره‌وری، مرتفع ساختن نیازهای مادی و معنوی در مسیر حیات معقول است. (علامه جعفری)

بهینه‌سازی مصرف به معنای کم مصرف کردن نیست، بلکه استفاده بهینه از کمترین امکانات، نعمات، ظرفیت‌ها، سرمایه‌ها و منابع در راه رسیدن به رشد و شکوفایی همه جانبه زندگی انسان است.

با بررسی نحوه عملکرد کشور‌های توسعه یافته در می‌یابیم که در این کشور‌ها، سرمایه‌گذاری‌های فراوانی در راستای بهبود بهره‌وری زمان، نیروی انسانی و تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها صورت گرفته و حتی می‌توان گفت بهره‌وری در تمامی کشور‌ها به یک اولویت ملی تبدیل شده و همه طراحان، تولیدکنندگان و مدیران به نحوی با آن سروکار دارند.

یکم خرداد ماه هر سال به عنوان روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف شناخته می‌شود و این روز بهانه‌‌ای برای یادآوری اهمیت استفاده بهینه از منابع پیش‌رو است. لازم به ذکر است همکاران ما در شرکت برق منطقه‌ای یزد با طراحی برنامه‌های تخصصی متعدد، علاوه بر فرهنگ‌سازی، گسترش روش‌های نوین بهینه‌سازی مصرف، ترویج آموزش‌های شهروندی، تغییر و بهینه‌سازی الگوی مصرف به منظور مدیریت بار و جلوگیری از هدر رفت انرژی، گام مهمی در راستای تضمین ارائه بهترین خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان بر می‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، این روز را به تمامی عزیزانی که با مدیریت مصرف، در راستای بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف گام برداشته و موجب اعتلای میهن عزیزمان می‌شوند تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران ایران اسلامی در راستای نیل به آبادانی و توسعه کشور مسئلت می نمایم.

ابوالفضل اسدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد