تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

عملکرد دفتر حراست برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۲

عملکرد دفتر حراست برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۲
عملکرد دفتر حراست برق منطقه‌ای یزد در سال 1402

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد، عملکرد همکاران خود در این دفتر در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، سید جلال حسینی در تشریح دستاوردهای دفتر حراست و امور محرمانه شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: دفتر حراست شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال گذشته به عنوان یکی از دفاتر برتر حراست انتخاب شده و از سوی رئیس حراست کل استان و مدیرعامل شرکت مورد تقدیر قرار گرفت.
حفاظت فیزیکی
حسینی با اشاره به اینکه دفتر حراست و امور محرمانه در حوزه‌های حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی، حفاوا فعالیت می کند؛ در بیان عملکرد حوزه حفاظت فیزیکی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۲ پست فوق توزیع و انتقال با هدف حفاظت بیشتر به سیم خاردار حلقوی مجهز شد.
وی در بیان اقدامات انجام شده در زمینه حفاظت هوشمند افزود: پس از برگزاری استعلام مربوط به اجرای طرح هوشمند سازی ۲۳پست فوق توزیع استان، دوربین های مدار بسته در ۶ پست نصب شده و مایقی پست ها نیز در حال انجام است. علاوه بر این استعلام واگذاری سرویس و نگهداری سیستم نظارت تصویری پست ها نیز در سال گذشته انجام شد.
حفاظت پرسنلی
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه ای یزد در بیان اقدامات حوزه حفاظت پرسنلی، بازدید ماهیانه از اماکن، تاسیسات و پروژه ها را یکی از اقدامات انجام شده در زمینه حفاظت پرسنلی عنوان کرد و افزود: اقدامات لازم برای استعلام مشاغل حساس و شرکت های پیمانکاری نیز به طور کامل در این سال انجام شد.
وی ادامه داد: تشکیل پرونده پرسنلی نیروهای حجمی، صدور کارت شناسایی برای همکارن در چهار نوبت، انجام اطلاع رسانی های ضروری در موارد مختلف از طریق حفاظت پرسنلی، ارسال گزارش های ماهیانه، فصلی، شش ماهه و سالانه به مراجع ذی صلاح و همکاری مناسب با مراجع مرتبط نیز از مهم ترین اقدامات حوزه حفاظت پرسنلی در سال ۱۴۰۲ است.
حفاظت فناوری اطلاعات (حفاوا)
سید جلال حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته نرم افزار مانیتورینگ به صورت پایلوت در مرکز کنترل اجرا شد؛ تصریح کرد: پشتیبان گیری و نگهداری شبکه داخلی حراست، کنترل ورود و خروج تجهیزات قابل حمل از شرکت یا به شرکت، نظارت و پیگیری اجرای طرح های امن سازی مصوب افتا و توانیر و همچنین خرید و نصب فایروال شبکه داخلی حراست از جمله مهم ترین اقدامات دفتر حراست شرکت در زمینه حفاوا است.
دبیرخانه و آموزش
وی در تشریح عملکرد حوزه دبیرخانه و آموزش دفتر حراست و امور محرمانه شرکت عنوان کرد: دریافت، ارسال و تولید نامه های محرمانه شرکت نیز در دبیرخانه محرمانه انجام شده و نگهداری این نامه ها نیز مطابق استاندارد های لازم صورت گرفته است.
همچنین پاسخگویی به مکاتبات ماهیانه، فصلی، شش ماهه و سالانه شرکت با سازمان های بالا دستی نیز از دیگر اقدامات دبیرخانه و آموزش دفتر حراست و امور محرمانه شرکت در سال ۱۴۰۲ است.