تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برقراری سرویس استعلامات بین دستگاهی در برق منطقه‌ای یزد

برقراری سرویس استعلامات بین دستگاهی در برق منطقه‌ای یزد
   مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از تبادل داده این شرکت به صورت نرم‌افزاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سید محمد حسین غیاثی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تبادل داده با سایر سازمان‌ها، دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات در فاز نخست، نسبت به ایجاد وب سرویس‌های تبادل داده با وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام نموده است.

همچنین سید مصطفی طباطبایی کارشناس این دفتر تصریح کرد: این ارتباط در بستر امن شبکه صنعت برق و گذرگاه خدمات دولت (GSB) شکل گرفته و داده‌های مورد نیاز وزارت صمت و شرکت توانیر در قالب چهار وب سرویس ارائه می شوند.

اطلاعات میانگین مصرف دوره ای مشترکین، میزان مصرف سالیانه، استعلام مشخصات انشعاب و اعلام شناسه قبض، از جمله وب سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد در قالب سامانه مذکور است که کارشناس دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای یزد به آن‌ها اشاره کرد.

طباطبایی همچنین تبادل سریع و بلادرنگ داده و همچنین به‌روز و امن بودن اطلاعات به دلیل استفاده از شبکه اختصاصی صنعت برق را از مزایای شاخص سرویس استعلامات بین دستگاهی در برق منطقه‌ای یزد برشمرد.