تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری دوره آئین نگارش و مکاتبات اداری در شرکت برق منطقه ای یزد

برگزاری دوره آئین نگارش و مکاتبات اداری در شرکت برق منطقه ای یزد
دوره آیین نگارش و مکاتبات اداری برای کارکنان امور انتقال شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، محمدصالح دشتی مدیر امور انتقال این شرکت ضمن اشاره به نقش مهم نامه نگاری اداری برای برقراری ارتباطات سازمانی تصریح کرد: نامه نگاری بخش ثابت فعالیت های یک سازمان است که برای ارتباطات درون سازمان و خارج از سازمان و همچنین پیگیری اجرای فرایند های آن سازمان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه انجام موفق نامه نگاری اداری، مستلزم آشنایی با تعاریف و اصول نامه نگاری است خاطرنشان کرد: این موضوع حتی در زمان استفاده از نرم افزار های اتوماسیون اداری، اهمیت خود را حفظ می کند.

مهدی رفیع کارشناس و رابط آموزش امور انتقال شرکت نیز در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آیین نگارش و مکاتبات اداری برای بیش از ۱۰۰ نفر از بهره برداران و کارکنان ستاد امور انتقال شرکت تصریح کرد: این دوره به صورت مجازی و در دو گروه مختلف طی ۴ روز مجزا و با تدریس دکتر فلاح از اساتید دانشگاهی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره فراگیران با مباحثی از قبیل اهمیت و نقش مکاتبات اداری، مراحل نگارش و استاندارد نامه های اداری، اصول نامه نگاری، اصطلاحات و نامه نگاری اداری، اشتباهات رایج در اینگونه مکاتبات، معادل سازی کلمات، ویژگی های یک نامه استاندارد و برخی دیگر از موارد مربوطه آشنا شدند.