تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری مراسم مجازی جشن انقلاب در شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری مراسم مجازی جشن انقلاب در شرکت برق منطقه‌ای یزد
جشن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و در دو بستر شبکه‌های مجازی اینستاگرام و آپارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم و تلاشگران عرصه صنعت آب و برق استان، دهه فجر را الگویی مستمر و دائمی برای همت، حرکت و تلاش عنوان کرد و افزود: این رویداد مربوط به زمان محدود نبوده و تمام شدنی نیست.

وی با اشاره به محدودیت منابع آب، برق و گاز تصریح کرد: امروزه و در شرایط کنونی نیازمند همراهی مشترکین هستیم و می‌بایست مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهیم چرا که با مدیریت مصرف برق می‌توانیم در زمینه‌های رفاهی، بهداشتی، محیط زیست و اشتغال، تاثیرات مهمی را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد همچنین با بیان اینکه صنعت برق استان یزد در حوزه‌های مختلف شبکه برق برنامه‌های مناسبی را دنبال می‌کند و مناطق کمتر برخوردار استان در اولویت برنامه‌های توسعه‌‌ای هستند؛ خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان، برنامه احداث نیروگاه بزرگ حرارتی با مشارکت بخش خصوصی و همچنین احداث ۲۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی تا پایان سال ۱۴۰۱، در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی در حوزه عرضه انرژی الکتریکی، باید در حوزه تقاضا نیز عملکرد مناسبی داشته باشیم که در این راستا علاوه بر اجرای اقدامات مدیریت مصرفی در ساختمان‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف خانه به خانه را برای ۱۰۲۹ منزل در دو منطقه کمتر برخوردار استان دنبال کردیم و در اثر اجرای این طرح، که شامل سرویس کولر، تعویض پوشال و نصب سایه‌بان کولر این منازل بود، ۳۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب و ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق حاصل شد.

اسدی فرهنگ‌سازی را امری مهم در مصرف بهینه برق و انرژی در میان مردم دانست و افزود: برای فرهنگ‌سازی مردم ابتدا باید این امر در میان همکاران و خانواده صنعت برق انجام شود و در مرحله بعدی فرهنگ‌سازی در میان مردم نیز اجرا گردد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و صنعت آب و برق استان نیز برای بهبود خدمات‌رسانی، پذیرای تمامی پیشنهاد‌ها و نظرات سازنده مردم خواهد بود و از این پیشنهاد‌ها استقبال خواهد کرد.

گفتنی است برگزاری مسابقه مجازی، اجرای گروه سرود انقلابی میعاد، اعلام اسامی دانش‌آموزان ممتاز، اجرای موسیقی حماسی و اجرای طنز نیز بخش‌های دیگر این مراسم مجازی بود.