تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

خودرو عیب‌یاب کابل‌های زیرزمینی به کمک کارشناسان برق منطقه‌ای یزد آمد

خودرو عیب‌یاب کابل‌های زیرزمینی به کمک کارشناسان برق منطقه‌ای یزد آمد
خودرو عیب‌یاب کابل‌های زیرزمینی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 420 میلیون ریال توسط برق منطقه‌ای یزد خریداری و به کارگرفته شد.

خودرو عیب‌یاب کابل‌های زیرزمینی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال توسط برق منطقه‌ای یزد خریداری و به کارگرفته شد.

کارشناس مسئول نظارت بر تعمیرات خط شرکت برق منطقه‌ای یزد، با اعلام این خبر افزود: گسترش روزافزون خطوط کابلی (وجود ۵۵ کیلومترمدار خط کابلی در شبکه برق یزد) که تغذیه‌کننده پست‌های حساس و پربار مرکز یزد است؛ لزوم استفاده از خودرو عیب‌یاب جهت تسریع در عیب یابی و بر طرف نمودن آن را ضروری می سازد.

سیدعباس حسینی اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای یزد جهت عیب‌یابی کابل‌های زیرزمینی باهدف به حداقل رساندن زمان خاموشی و تامین مستمر انرژی الکتریکی اقدام به خرید یک دستگاه عیب‌یاب کابل نمود که تجهیزات مرتبط با آن بر روی یک دستگاه خودروی متعلق به شرکت نصب شد.

حسینی با بیان این که این خودرو عیب‌یاب با استفاده از روش‌های نوین در تشخیص عیوب شبکه زیرزمینی نسبت به عیب‌یابی، تست، مسیریابی و تعیین عمق کابل قابل بهره‌برداری است؛ افزود: کارشناسان شرکت تامین کننده تجهیزات عیب‌یاب کابل به مدت ۳ روز آموزش‌های نظری و عملی لازم به بهره‌برداران آن ارائه دادند.

شایان ذکر است، استان یزد رتبه دوم کاهش تعداد حوادث در میان کل شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور در سال ۹۳ را داشته است.


IMG-20160123-WA0000 IMG-20160123-WA0003 IMG-20160123-WA0002 IMG-20160123-WA0001