تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

رونمایی از طرح مسابقه ملی نمایشی-پیامکی خانواده انرژی

رونمایی از طرح مسابقه ملی نمایشی-پیامکی خانواده انرژی
مراسم رونمایی از طرح مسابقه ملی نمایشی-پیامکی خانواده انرژی در روز دوشنبه 30 بهمن ماه برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این مراسم که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل و مشاورین امور زنان و خانواده در صنعت آب و برق به صورت بر خط برگزار شد، بر نقش موثر زنان در اشاعه فرهنگ صحیح مدیریت مصرف آب و برق در کشور تاکید شد.

در ابتدا مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده با اشاره به خشک‌سالی‌های اخیر در کشور گفت: با توجه به تابستان سختی که پیش رو خواهیم داشت امید است تا با کمک پروردگار و همدلی و هم اندیشی بتوانیم امسال و سال پیش رو را به خوبی و با امنیت و آسایش برای مردم سپری کنیم.
سمیه خداپرست ادامه داد: با توجه به اینکه در فاز یک برنامه مسابقه ملی نمایشی – پیامکی خانواده انرژی قرار داریم، این برنامه در تاریخ ۵ اسفندماه کلید می‌خورد و همه این امکان را دارند تا در این مسابقه مشارکت داشته باشند؛ البته در فاز یک اولویت ما بیشتر بر خانواده کارکنان است.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر ضمن افتخار به تامین برق پایدار از ابتدای دولت سیزدهم علی‌رغم ناترازی‌های سنگین صنعت برق در کشور اذعان داشت: در انقلاب اسلامی، بانوان نقش تاثیرگذاری در صنعت برق داشته‌اند و با توجه به سهم ۵۲ درصدی بخش خانگی در مصرف برق در دوره اوج بار، باید بر نقش بسیار تاثیرگذار بانوان در اصلاح فرهنگ صحیح مصرف برق تمرکز کرد.
این طرح در راستای تحقق بند دوم رهنمودهای رئیس جمهور در نشست با مسئولان معاونت امور زنان و خانواده با موضوع “نقشه پیشرانی زنان در حل مسئله ناترازی انرژی” رونمایی می‌شود.