تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

صرفه اقتصادی ۱۷۰ میلیون تومانی در حوزه آموزش برق منطقه‌ای یزد

صرفه اقتصادی ۱۷۰ میلیون تومانی در حوزه آموزش برق منطقه‌ای یزد
رئیس گروه برنامه‌ریزی نیروی انسانی و آموزش شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از صرفه اقتصادی 170 میلیون تومانی در حوزه آموزش این شرکت در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، اختر ملکی در تشریح عملکرد سال ۹۹ دفتر آموزش خاطرنشان کرد: این دفتر در سال ۹۹ در مجموع ۳۲ هزار و ۴۹۶ نفرساعت دوره آموزشی برگزار کرده که ۷۰ درصد از این دوره ها به صورت تخصصی، ۲۱ درصد عمومی و ۹ درصد مدیریتی بوده اند.

وی با بیان اینکه ۷۹ درصد از این دوره‌ها به‌صورت آنلاین، ۱۶ درصد آفلاین و ۵ درصد به شیوه کار در محل برگزار شده‌اند، تصریح کرد: سرانه آموزش پرسنل ۷۲ نفر ساعت و با توزیع آموزش ۹۷ درصد است که موجب تحقق سرانه و توزیع پیش‌بینی شده در برنامه‌های سال ۹۹ و شاخص هدفمندی آموزش شده است.

وی اجرای شیوه‌های نوین آموزش از جمله دانشگاه معکوس و کار در عمل برای پرسنل امور انتقال و دفتر فنی انتقال شرکت را موجب صرفه‌جویی بیش از ۱۷۰ میلیون‌تومانی و افزایش رضایت آموزش گیران شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: نیازسنجی آموزشی به شیوه حل مسئله برای تمامی کارکنان شرکت انجام و تقویم آموزشی سال ۱۴۰۰ تدوین شده است.

ملکی همچنین هماهنگی و تدوین روش‌های اجرایی فرایند کارآموزی، امریه، سرباز نخبه، نحوه اعزام به سمینار و همایش‌های برون سازمان و نحوه پذیرش متقاضیان انتقال و مأموریت به شرکت را از دیگر اقدامات انجام شده در گروه آموزش شرکت عنوان کرده و افزود: ضمن به‌روزرسانی سند برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت، دستورالعمل آموزش در حین کار نیز تدوین شده است.

وی اخذ مجوز ۲۳ اپراتور و یک نگهبان برای ایستگاه های مختلف استان را از دیگر فعالیت‌های واحد تحت امر خود عنوان کرده و افزود: تشکیل کارگروه مربوطه، هماهنگی ثبت‌نام متقاضیان، برگزاری آزمون با هماهنگی شرکت توانیر و نظارت بر فرایند اجرای آزمون نیز در این راستا انجام شده است.

برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم جهت بازدید ۴۱ نفر از همکاران و دانشجویان از پست ۲۳۰ شمال نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده در سال‌گذشته بود که ملکی به آن اشاره کرده وگفت: هماهنگی لازم جهت پذیرش ۷ نفر کارآموز، اطلاع‌رسانی به دانشگاه‌ها و بنیاد نخبگان در خصوص ثبت‌نام واجدین شرایط امریه و پذیرش ۹ سرباز نخبه و امریه و برگزاری جلسات با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مبنی‌بر اخذ مجوز استانداردهای موردنیاز صنعت برق نیز در این راستا انجام شده است.

همچنین به‌روزرسانی سامانه رصد اشتغال به تعداد ۲۴ نفر، انجام اقدامات لازم جهت برگزاری جلسات کمیته سرمایه انسانی و جلسات تیم بررسی چالش‌های منابع انسانی، تحلیل مصوبات سال ۹۸ کمیته سرمایه انسانی، پیگیری و بررسی صورت‌حساب‌های آموزشی، پیگیری و بررسی گواهینامه‌های آموزشی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط گروه آموزش شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۹ است.