تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

مدیریت پیک‌بار سال ۹۵ همکاری همگانی را می‌طلبد

مدیریت پیک‌بار سال ۹۵ همکاری همگانی را می‌طلبد
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه کارگروه کاهش پیک‌بار، بر همکاری همگانی برای مدیریت پیک‌بار سال 95 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه کارگروه کاهش پیک‌بار، بر همکاری همگانی برای مدیریت پیک‌بار سال ۹۵ تاکید کرد.

محمدحسن صباغزادگان در جلسه کارگروه کاهش پیک‌بار، از برنامه‌ریزی و فعالیت‌های انجام‌شده برای مدیریت پیک‌بار سال ۹۴ استان تشکر و اظهار کرد: فعالیت‌های مدیریت پیک‌بار بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده انجام و نتایج موردنظر محقق شد و کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد ذخیره عملیاتی در کشور، به خاطر پیگیری مناسب برنامه‌ها بوده است.

مدیرعامل با اشاره به پیش‌بینی انجام‌شده برای پیک‌بار کشور در سال ۹۵ بر لزوم همکاری همگانی برای برنامه‌ریزی و اجرای مدیریت پیک‌بار استان در سال ۹۵ برای تحقق اهداف در نظر گرفته‌شده تاکید کرد و متغیرهای ‌اثرگذار ‌بر مدیریت ‌پیک‌بار امسال را: ‌وضعیت ‌رونق ‌اقتصادی ‌صنایع، در نظر گرفتن مکانیزم‌های‌ تشویقی‌ موجود‌ در دستورالعمل طرح پیک‌بار و تعیین وضعیت مشترکین جدید دانست و خواستار پیگیری و تعامل مناسب کارگروه مربوطه با صنایع بزرگ استان و شرکت توانیر شد.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پایش مدیریت پیک‌بار انجام‌شده توسط شرکت‌های برق منطقه‌ای توسط مدیریت شبکه برق کشور انجام می‌شود؛ تصریح کرد: این پایش با شفافیت زیادی انجام می‌شود و رتبه دوم کسب‌شده بر اساس مقدار عددی کاهش پیک بار بوده است که اگر شاخص مناسب‌تری مانند میزان کاهش بار نسبت به اندازه پیک‌بار در نظر گرفته شود، شرکت برق منطقه‌ای یزد رتبه نخست را دارد.

ابوالفضل اسدی همچنین از برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تقدیر از صنایعی که در طرح‌های پیک سایی امسال همکاری داشته‌اند در پایان بهمن‌ماه خبر داد.

در ادامه جلسه حسین زارعی رئیس گروه مدیریت مصرف به تشریح انجام طرح‌های پیک سایی تابستان ۹۴ پرداخت و افزود: از طرح افزایش ساعات پیک‌بار به‌خوبی استفاده شد و برخی شرکت‌های برق خواستار استفاده از تجربیات اجرای این طرح در چگونگی جلب همکاری صنایع بوده‌اند.

وی سهمیه در نظر گرفته‌شده برای شرکت برق منطقه‌ای یزد توسط شرکت توانیر برای پیک‌بار سال ۹۵ را ۴۴ مگاوات اعلام کرد.

در ادامه جلسه حاضران به بیان نظرات خود پیرامون نحوه جلب مشارکت بیشتر صنایع پرداختند. ‌

IMG_0020