تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای دفتر حقوقی برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز وکیل مدافع

نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای دفتر حقوقی برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز وکیل مدافع
به مناسبت روز وکیل مدافع، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعضای دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این نشست مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت روز وکیل، این مناسبت را به تمامی مدافعان حق تبریک گفت و اجرای حق و عدالت را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به افزایش میزان سرقت و تجاوز به حریم خطوط برق‌رسانی در سال‌جاری گفت: باید نسبت به این موضوع به بهترین نحو ممکن رسیدگی شود چرا که رسالت شرکت برق منطقه‌ای یزد، نگهداری حفظ امنیت شبکه برای تامین برق مردم و صنایع است.

وی همچنین با بیان اینکه صنعت برق نیز به تبع مشترکین خود نیاز به ورود به بورس دارد، آگاهی و تسلط بر قوانین و ضوابط بورس را مورد تاکید قرار داد و افزود: در رابطه با پرداخت بدهی‌های معوقه در حوزه قضایی سعی ما بر این است که بدون تضییع حق مردم و با رعایت انصاف و عدالت این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

اسدی همچنین ضمن قدردانی از تعامل دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت با دادگستری و دادستانی استان و ادارات منابع‌طبیعی، جهاد کشاورزی، شهرداری، استانداری و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: لازم است چالش‌های پیش روی شرکت با تعامل دو سویه و به موقع با این دستگاه ها‌ مرتفع شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است فرهنگ و رفتار همت، تلاش و وجدان کاری در سازمان نهادینه شود تا ضمن افزایش راندمان، موجب بالا بردن رضایت کاری افراد نیز گردد.

حمید زارع، مدیر دفتر حقوقی شرکت نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش یک ساله دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت، تعداد پرونده های جاری قضایی و برخی از چالش های این دفتر را مطرح کرد.