تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در پیامی فرارسیدن عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، متن پیام ابوالفضل اسدی به شرح زیر است:

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار

باری دیگر زمان تغییر فرارسیده است؛ اکنون زمان تغییر دل‌ها، دیده‌ها و حالت‌ها به نیکوترین‌ها است و این فرصت، مجالی ارزشمند و گرانبها است تا به خاطر نعمات بی‌انتها و اتفاقات نیک یک سال گذشته، خالق رحمان و دیگر عزیزانمان را سپاس گوییم.

همکاران محترم و ارجمند خانواده شرکت برق منطقه‌‌ای یزد؛

می‌دانیم که سال ۱۴۰۰ با وجود ناترازی عرضه و تقاضای برق خصوصا در ایام پیک بار تابستان، سالی سخت و پرچالش برای صنعت برق استان و کشور بود که به لطف باری تعالی و تلاش و کوشش دلسوزانه و شبانه روزی شما عزیزان و همچنین همکاری صنعتگران و مردم فهیم استان یزد، این برهه با کمترین میزان خاموشی خانگی در کشور پشت سر گذاشته شد.

اکنون نعمت برق علاوه بر حیاتی بودن، یکی از اساسی‌ترین پایه‌های امنیت کشور عزیزمان را در بر می‌گیرد و بدون شک دستاورد‌ها و موفقیت‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از ابتدا تا کنون، مرهون تلاش یکایک شما کارکنان خدوم این شرکت در تمامی بخش‌ها است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات، دلسوزی‌ها و تلاش‌های شما گرامیان و همچنین حمایت‌های ارزشمند خانواده‌هایتان، فرارسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۱ و میلاد حضرت قائم، مهدی موعود (عج) را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، سلامتی و سعادتمندی یکایک اعضای خانواده شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را خواستارم.

سال نو مبارک

ابوالفضل اسدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد