تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن دهه فجر
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، متن پیام ابوالفضل اسدی به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران، همانگونه که اندیشمندان بزرگ جهان از آن به نیکی و عظمت یاد کرده‌‌اند، به پا خواسته از عقاید عاشورایی و الهام گرفته از قیام امام حسین (ع) است. این رخداد بی‌مثال و تاریخی رویدادی است که در فرهنگ و اعتقادات مردم شریف ایران ریشه داشته و علی رغم توطئه و تلاش دشمنانِ ملت شریف ایران، پس از گذشت بیش از ۴۰ سال، همچنان به صورت کارآمد و پایدار، تداوم دارد.

انقلاب اسلامی ایران که ریشه در وحدانیت، یکپارچگی و ظلم ستیزی مردمان عزیز ایران دارد، با رهبری امام خمینی (ره)، موجب تحولی بزرگ در دنیای اسلام شده و برای مستضعفان جهان الگویی است که در برابر ظالمان و ستمگران، منفعل و مسکوت نمانند.

بی‌شک توسعه و آبادانی امروز کشورمان مرهون زحمات فرزندان این مرز و بوم است که با تلاش شبانه روزی و فداکاری‌ها و جان فشانی‌های آنان، دستیابی به این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها حاصل شده است.

بر خود لازم می‌دانم که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراتب قدردانی خود را نسبت به زحمات همکاران خستگی ناپذیر صنعت برق استان که با همت شبانه روزی خود، ضمن تامین برق پایدار و مطمئن، پشتیبان تمامی بخش‌های کشور بوده‌‌اند، ابراز داشته و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به تمامی همکاران تلاشگر و خدوم خود در این صنعت تبریک و تهنیت عرض نمایم.

ابوالفضل اسدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد