تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

انعقاد تفاهم‌نامه ترویج فرهنگ نماز در شرکت برق منطقه‌ای و قدردانی از عملکرد سال ۹۷

انعقاد تفاهم‌نامه ترویج فرهنگ نماز در شرکت برق منطقه‌ای و قدردانی از عملکرد سال ۹۷
انعقاد تفاهم‌نامه ترویج فرهنگ نماز در شرکت برق منطقه‌ای و قدردانی از عملکرد سال 97

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از نقاط قوت شرکت برق منطقه‌ای یزد را حضور منظم امام جماعت و کارکنان متعهد به ادای پرشور فریضه نماز دانست.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در مورد اینکه همه‌چیز ما از نماز است و دشمن از این ترس دارد، گفت: باید قدر این موهبت را دانست و در ادای این فریضه اهتمام ویژه داشت.

در ادامه حجت‌الاسلام حبیبیان مدیر ستاد اقامه نماز استان، اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای یزد سال جاری نیز در ارزیابی استانی مقام برتر را کسب کرده است که این نشان از اهتمام مدیریت سازمان به برگزاری هر چه بهتر این فریضه دارد.

محمدحسین عبداللهی مسئول امور فرهنگی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز به ارائه گزارشی از عملکرد شورای فرهنگی به‌ویژه در حوزه نماز پرداخت.

همچنین با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، مدیر ستاد اقامه نماز استان و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز امضاء شد.

در پایان، دو لوح‌ قدردانی از سوی محمود زمانی استاندار سابق یزد و همچنین یک لوح قدردانی از سوی علی زینی‌وند معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری به مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد به‌عنوان مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی اجلاس استانی نماز در سال ۹۷ و همکاری در برگزاری اجلاس استانی نماز اهدا شد.