تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اهمیت هوشیاری نمایندگان دفتر حراست در تمامی ساعات شبانه روز

اهمیت هوشیاری نمایندگان دفتر حراست در تمامی ساعات شبانه روز
اهمیت هوشیاری نمایندگان دفتر حراست در تمامی ساعات شبانه روز/ نشست هماهنگی نوبت کاران و مسئولین دفتر حراست و امور محرمانه برق منطقه ای یزد

مراسم دیدار نوروزی و نشست هماهنگی نوبت کاران و مسئولین دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، با حضور معاون مالی و پشتیبانی و نماینده معاونت منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد سیدجلال حسینی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، اهمیت حراست و حفاظت از اموال و تجهیزات شرکت و نظارت بر تردد افراد را از مهم‌ترین مسئولیت‌های این دفتر عنوان کرد که نیازمند هوشیاری و آمادگی کامل نوبت کاران حراست است.

ناصر زارع رئیس گروه حفاظت فیزیکی شرکت نیز نگهبانان را به عنوان نمایندگان دفتر حراست در اماکن مختلف سازمان دانست و اهمیت و نقش نوبت کاران حراست را تبیین کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان سرقت از تجهیزات برق در سراسر کشور، این امر آمادگی کامل و هوشیاری نگهبانان شرکت در زمینه نظارت بر تردد و حفاظت از اموال و تجهیزات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد  را دو چندان می کند.

در ادامه این نشست نیز پس از طرح دغدغه‌ها و مسائل نوبت کاران دفتر حراست و امور محرمانه شرکت، مقر نگهبانی پست ۴۰۰ کیلوولت نخلستان بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده به عنوان مقر نگهبانی برتر در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.

همچنین ۵ نفر از نگهبانان برتر سال ۱۴۰۰ شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از جمله علی مفتح، غلامرضا رضائی، رضا شفیعی، غلامحسین کرمی، محمد فاضل و محمد زارع بر اساس عملکرد و ارزیابی های انجام شده معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

اعطای سردوشی درجه سه به سیزده نفر از نوبت کاران دفتر حراست و امور محرمانه شرکت شامل علی فلاح‌پور، حسن محی‌الدین، حسین محسنی‌پور، علیرضا دشتی، مهدی بید‌انجیری، شکر‌الله حکیمی، سیدرضا رضوی، مرتضی پور‌طحان، محمدعلی خاکی، محمدعلی ملایی‌پور، علیرضا عظیمی، محمدمهدی مهمان‌نواز، عباس دادور و هادی فتاحی نیز از دیگر برنامه های انجام شده در این نشست بود.