تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بررسی محدودیت‌های احداث جاده سلامت در مجاورت خطوط انتقال برق استان یزد

بررسی محدودیت‌های احداث جاده سلامت در مجاورت خطوط انتقال برق استان یزد
بررسی محدودیت‌های احداث جاده سلامت در مجاورت خطوط انتقال برق استان یزد

در بازدیدی مشترک با حضور نمایندگان شرکت برق منطقه‌‌ای و شهرداری یزد، جوانب احداث جاده سلامت ویژه دوچرخه سواری در محل جاده کنارگذر یزد و مجاورت خطوط انتقال برق مورد بررسی فیزیکی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در این بازدید محدودیت‌های عملیات عمرانی در مجاورت خطوط انتقال و فوق‌توزیع برق توسط حمید زارع مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد مطرح شد و لزوم حفظ و حفاظت از استقامت شبکه‌های انتقال، به ویژه شبکه‌های ۴۰۰ کیلوولت مورد تاکید قرار گرفت.

محمدعلی سلمانی معاون امور زیربنایی و حمل‌و‌نقل شهری شهرداری یزد نیز ضمن قدردانی از تعامل نمایندگان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، افزود: احداث جاده سلامت ویژه استفاده دوچرخه‌سواران است و تردد موتورسیکلت و اتومبیل در این مسیر مطلقا ممنوع خواهد بود و برای تکمیل این پروژه به همکاری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و دیگر دستگاه‌های استان نیاز داریم.

علی سامعی کارشناس ارشد حقوقی حریم و نماینده معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز ضمن اشاره به میزان حریم قانونی خطوط موجود طبق قانون سازمان برق ایران، گفت: با وجود تلاقی جاده در دو نقطه از مسیر خط، سطح بندی جاده لزوما باید به گونه‌‌ای باشد که در زمان بارندگی، آب باران در اطراف دکل جمع نشود و شیب بندی و سطح بندی در این عملیات به شیوه اصولی رعایت شود.