تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارکنان معاونت بهره‌برداری

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل و معاونان این شرکت با کارکنان معاونت بهره‌برداری در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل و معاونان این شرکت با کارکنان معاونت بهره‌برداری در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این جلسه ضمن بیان اقدامات انجام‌شده توسط کارکنان معاونت بهره‌برداری در مورد آماده‌سازی شبکه‌های برق برای گذر از پیک‌بار تابستان ۹۵ عملکرد کارکنان آن معاونت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: باوجود مشکلات مالی حاکم بر صنعت برق تاکنون بهترین اقدامات ممکن انجام‌شده است.

در ادامه محمدمهدی آرایی پور معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در شرکت را مطلوب اریابی کرد و از همکاران درخواست نمود در همه مراحل کاری ابهامات خود را از مسئولان مربوط سوال نمایند تا مسائل شفاف گردد.

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران در مورداجرای بند ۱۰ ماده ۱۶۸ قانون خدمات کشوری افزود: نحوه اجرای این بند توسط سازمان‌های بالادستی تصمیم‌گیری و به شرکت ابلاغ شده است و باز هم در صورت نیاز، پیگیری‌های لازم برای انتقال نظرات کارکنان انجام می‌گیرد.

سپس سیدرضا حسینی معاون مالی پشتیبانی به سوالات مرتبط با مسایل مالی کارکنان پاسخ گفت.

در ادامه تعدادی از حاضران در مورد توجه به ارگونومی در محیط کار که باید با شرایط جسمی افراد در نظر گرفته شود پیشنهادهایی ارائه کردند که مقرر شد توسط معاونت منابع انسانی و کارشناس بهداشت حرفه‌ای این معاونت، بررسی شود.

پاسخگویی به سایر درخواست‌های کارکنان و مسائل خاص کارکنان قرارداد مشخص پایان‌بخش این جلسه بود.

IMG_0009__1466413755456 IMG_0015__1466413762907 IMG_0013__1466413756590