تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری کارگاه مهندسی ارزش خط ۱۳۲ اسمالون – مروست

برگزاری کارگاه مهندسی ارزش خط ۱۳۲ اسمالون – مروست
جلسه کارگاه مهندسی ارزش خط ۱۳۲ کیلوولت اسمالون – مروست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، حمید دهقانی تسهیل‌گر کارگاه و نماینده هسته مرکزی مهندسی ارزش شرکت توانیر در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس الزام بخشنامه سازمان برنامه و بودجه و تصویب کارگروه مهندسی ارزش شرکت، کارگاه مهندسی ارزش خط ۱۳۲ کیلوولت اسمالون – مروست طی سه جلسه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و محدویت‌های بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعضای تیم مهندسی ارزش از میان کارشناسان متخصص شرکت در معاونت‌های طرح و توسعه، بهره برداری، برنامه ریزی، شرکت مشاور پروژه و پیمانکاران بومی انتخاب شدند.

دهقانی در تشریح اقدامات انجام شده در این کارگاه خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه کارگاه مهندسی ارزش خط ۱۳۲ کیلوولت اسمالون- مروست، اهداف، محدودیت‌ها و معیار‌های مورد نیاز شناسایی و وزن دهی شده و در دومین جلسه نیز، فاز‌های جمع آوری اطلاعات، تحلیل عملکرد و هم‌اندیشی (خلاقیت) انجام شده است و در جلسات بعدی فازهای ارزیابی، توسعه و ارائه انجام می شود.

 

گفتنی است مهندسی ارزش (Value Engineering)، روشی سیستماتیک و خلاق برای حل مسئله است که در آن افراد متخصص با بررسی و تحلیل عملکرد‌های پیش رو، برای دست یابی به بالاترین ارزش، بیشترین طول عمر و کمترین هزینه تلاش می‌کنند.