تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقدیر مدیرعامل و معاونان شرکت از مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان یزد

تقدیر مدیرعامل و معاونان شرکت از مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان یزد
تقدیر مدیرعامل و معاونان شرکت از مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان یزد

 

محمدحسن صباغزادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه شورای معاونان این شرکت، ضمن تقدیر از خدمات چندساله سیدمحمد هادی‌نیا، اظهار داشت: نگاه معنوی و خدمت خالصانه به بازنشستگان به دور از نگاه مادی از ویژگی‌های وی است.

صباغزادگان وی را پل ارتباطی بازنشستگان و شرکت دانست و گفت: مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان،  دلسوزانه با انعکاس مشکلات و دغدغه‌های بازنشسته‌ها کمک شایانی به شرکت کرده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد هماهنگی و انجام بازدیدها و ملاقات‌ها توسط کانون بازنشستگان صنعت برق استان یزد را بسیار اثرگذار دانست که بر روحیه همکاران بازنشسته اثرات مثبت زیادی ایجاد کرده است.

محمدمهدی آرایی پور معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این جلسه از روحیه تعامل و مثبت نگری سیدمحمدهادی نیا قدردانی کرد و گفت: یکی از افتخارات شرکت برق منطقه‌ای یزد این است که از سال ۸۹ بیمه تکمیلی بازنشسته‌ها برقرارشده است و همکاران بازنشسته از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

وی حضور نماینده شرکت بیمه‌گر به‌صورت یک روز در هفته، در محل کانون برای پیگیری مسائل درمانی و دریافت مدارک پزشکی برای بازپرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان و بررسی و حل‌وفصل مشکلات و بیماری‌های خاص بازنشستگان در قالب شورای درمان و برگزاری جشن تقدیر از بازنشستگان را بخشی از خدمات ارائه‌شده برشمرد.

محمدمهدی جاودانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در ادامه این جلسه گفت: سیدمحمد هادی نیا در دوران اشتغال به کار خود، در ارائه خدمت به مردم پای‌بند محدودیت‌ها و موانع اداری نبوده و به‌ویژه برای افراد متقاضی که مشکلاتی داشته‌اند‌ حداکثر همکاری ممکن را انجام داده است.

سیدرضا حسینی معاون مالی پشتیبانی و احمدعلی فلاح مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز ایثار، از خود گذشتی و تلاش شبانه‌روزی را، از ویژگی‌ها برجسته مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان یزد بیان کردند.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از تلاش­های سیدمحمد هادی‌نیا قدردانی شد.