تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقویت روحیات مذهبی در کودکان راه نجات نسل جوان از خطرات آخرالزمان

حجت‌الاسلام محمدجواد محمودی گفت: آسیب‌های اجتماعی از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی در جامعه روبه افزایش است و تخریب بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی مردم از پیامده

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد حجت‌الاسلام محمدجواد محمودی، کارشناس مذهبی از حوزه علمیه قم با اشاره اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات مخرب آن بر خانواده و افکار جامعه گفت: آسیب‌های اجتماعی از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی در جامعه روبه افزایش است و تخریب بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی مردم از پیامدهای آن به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که ۶۸ درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام را افراد زیر ۱۸ سال تشکیل داده است؛ گفت: درصورتی‌که مدیریت رسانه‌ای و جایگزینی برای شبکه‌ها توسط والدین صورت نگیرد ابتذال و انحراف دامن‌گیر جامعه خواهد بود.

این کارشناس دینی با اشاره به اثرات عملی اقامه نماز در زندگی انسان، تاکید کرد: تقویت روحیات مذهبی در کودکان و انس گرفتن با معنویات، راه نجات نسل جوان از خطرات آخرالزمان است.

حجت‌الاسلام محمودی در پایان افزود: ترویج ازدواج به‌موقع و کنار گذاشتن رسوم تشریفاتی جدید، بسیاری از این نگرانی‌ها را در خصوص فرزندان کاهش داده و آنان را در برابر ناهنجاری‌ها بیمه می‌کند.

IMG_0046 IMG_0028