تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

جلسه انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان یزد با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده

جلسه انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان يزد با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده

جلسه کمیته انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان یزد با حضور مشاور وزیر نیرو در امور بانوان‌وخانواده و مشاورهای مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدحسن صباغزادگان، رئیس کمیته انسجام بخشی صنعت آب و برق استان یزد با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای گرانقدر، به حفظ و ارتقاء مقام و منزلت زن بر اساس دیدگاه ویژه اسلام اشاره کرد و گفت: احترام به حریم خانواده باعث ایجاد همدلی و تحکیم پایه‌های خانواده می‌شود. وی همچنین به تطبیق نمودن فعالیت امور زنان با اهداف صنعت آب و برق تاکید کرد.

وی در ادامه از انسجام و هماهنگی خوب و اثربخش در استان یزد بین رده‌های مدیریتی و صنعت آب و برق استان اشاره کرد و در خصوص برگزاری جلسات بانوان و مصوبات آن توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه، مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده، مطالبی پیرامون توانمندی بانوان و جایگاه آنها در وزارت نیرو بیان نمود و بر استفاده از توانمندی و ظرفیت بانوان در حوزه‌های مدیریتی تأکید نمود.

قیومی در ادامه، استفاده از برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های تحکیم خانواده به منظور تغییر در سبک زندگی، ایجاد فرصت برای مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف، حضور فعال بانوان در شوراهای تصمیم‌گیری، حمایت بیشتر مدیران عامل از مشاورهای امور بانوان شرکت‌ها، را خواستار شد و در مورد طرح عفاف و حجاب نیز گفت: حجاب مختص بانوان یک مجموعه نیست و باید مرد و زن در کنار هم به این نکته توجه داشته باشند و از مدیران عامل شرکت‌ها خواست تا در حمایت از حقوق بانوان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه حمایت خوبی در استان یزد از بانوان شاغل در صنعت آب و برق انجام می‌شود، گفت: کمیته‌های انسجام بخشی حوزه زنان صنعت آب و برق کشور در بسیاری از استان‌ها شکل گرفته و دستورالعمل‌های این کمیته‌ها با توجه به حساسیت‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است.

در پایان جلسه، مدیران شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان، به تشریح مطالبی پیرامون اقدامات انجام شده برای بانوان شرکت‌های مربوطه پرداختند.

IMG_0004 IMG_0051 IMG_0022 IMG_0016 IMG_0008