تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

حفظ حریم‌ خطوط و توسعه تأسیسات برق‌رسانی برای تأمین منافع مردم

حفظ حریم‌ خطوط و توسعه تأسیسات برق‌رسانی برای تأمین منافع مردم
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای در دیدار با شهردار یزد عنوان کرد: حفظ حریم‌ خطوط و توسعه تأسیسات برق‌رسانی برای تأمین منافع مردم

به مناسبت روز صنعت برق، شهردار یزد با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این که دیدار با حضور جمال‌الدین عزیزی شهردار شهر یزد، و جمعی از مدیران و معاونان شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام شد؛ ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت، اثرگذاری صنعت برق را در تمامی امور زندگی مشهود و اثرگذار دانست و زندگی بدون انرژی الکتریکی را بسیار سخت و غیرممکن برشمرد.

وی با اشاره به برنامه‌های صنعت برق در سال جاری افزود: کلیه برنامه‌های صنعت برق استان اعم از پیگیری حفظ حریم‌ خطوط برق­رسانی و توسعه تأسیسات برق‌رسانی برای تأمین منافع عموم مردم است و انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های اجرایی استان جهت دستیابی به این هدف و پیشبرد امور مربوطه، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد تاکید کرد: شهرداری یزد می‌تواند با همکاری صنعت برق جهت انجام ممیزی انرژی و اجرای اقدامات بهبود در ساختمان‌های مربوطه، نقش مؤثری در توسعه مدیریت مصرف داشته باشد و ضمن معرفی به‌عنوان الگوی مؤثر برای سایر سازمان‌ها و ادارات، سبب پیشتازی استان در مدیریت مصرف کشور گردد.

این مقام مسئول صنعت برق استان در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعامل میان شهرداری یزد و صنعت برق استان، شاهد توسعه بیشتر شهر یزد باشیم.

در ادامه این دیدار شهردار یزد ضمن تبریک روز ملی صنعت برق و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این صنعت جهت تأمین برق پایدار برای مردم، راهکارهای بهبود مدیریت مصرف انرژی الکتریکی را بیان کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که در ایام ممیزی انرژی، همکاری تشکیلاتی میان شهرداری، نظام‌مهندسی و صنعت برق وجود داشته باشد، می‌توان راهکارهای اجرایی بهبود را پیشنهاد داد که شانس موفقیت این اقدامات با تقبل برخی از هزینه‌های بهبود از سوی وزارت نیرو، افزایش خواهد یافت.

در ادامه این دیدار، بازدید از محل حادثه سقوط دکل خط ۶۳ کیلوولت پست شهید سامعی به غرب انجام شد و مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد ضمن تشریح قدمت ۳۵ ساله این خط و دلایل و نحوه بروز این حادثه که در اثر طوفان با سرعت ۹۷ کیلومتر برساعت و بدون اعمال خاموشی رخ داد؛ خواستار رعایت ضوابط مربوط به حریم تأسیسات صنعت برق در انجام طرح‌های تفصیلی توسعه و احداث شهر یزد شد تا خسارت‌های جانی و مالی ناشی ازاین‌گونه حوادث احتمالی کاهش یابد.