تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دومین نشست تخصصی با موضوع مبانی کاربردی ساخت پادکست در وزارت نیرو

دومین نشست تخصصی با موضوع مبانی کاربردی ساخت پادکست در وزارت نیرو
دومین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی در محل وزارت نیرو با موضوع مبانی کاربردی ساخت پادکست با ارائه کارشناسان شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، دومین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی در محل وزارت نیرو با موضوع مبانی کاربردی ساخت پادکست با تدریس آقایان امیر وحیدی مقدم و سید حسن موسوی از کارکنان شرکت برق منطقه ای یزد، در دو بخش ویدئو کنفرانس برای کل شرکت های تابعه ی وزارت نیرو در سطح کشور با حضور بیش از ۱۳۰ نفر و کارگاه ۱۵ نفره ی ضبط و تدوین، برای همکاران حوزه ستادی این وزارت خانه برگزار شد.

از موارد قابل ذکر این نشست ابراز رضایت سحر جوادپور رئیس مرکز اطلاعات علمی و اسناد کتابخانه وزارت نیرو از کیفیت مطالب ارائه شده و همچنین تشکر وی از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یرد بابت ایجاد این فرصت بود.

در پایان نیز دکتر مرتضی بخشایش مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه درخصوص همکاری مشترک پیرامون تولید محتوا توسط شرکت برق منطقه ای یزد و انتشار آن در شبکه های اجتماعی متعلق به منابع انسانی وزارت نیرو اعلام آمادگی نمود.