تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

رونمایی از پرتال جدید «شرکت برق منطقه‌ای یزد»

رونمایی از پرتال جدید «شرکت برق منطقه‌ای یزد»
رونمایی از پرتال جدید «شرکت برق منطقه‌ای یزد»

پرتال جدید «شرکت برق منطقه‌ای یزد» با قابلیت‌های جدید و ظاهری متفاوت رونمایی شد.

سیدمحمدحسین غیاثی مدیر دفتر فناوری اطلاعات برق منطقه‌ای یزد در مصاحبه با دفتر روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: این پرتال جدید که با الگو ارائه‌شده از طرف شرکت مادر تخصصی توانیر مطابقت دارد، از لحاظ طراحی کاملا اختصاصی است و سهولت دسترسی به امکانات سایت از مزیت‌های ویژه آن می‌باشد.

وی ارائه خدمات بیشتر و سریع‌تر به مشترکان و ذینفعان و تعامل دوسویه با آنان را از اهداف اساسی این پرتال دانست و گفت: امکان ارائه خدمات الکترونیکی از طریق وب‌سرویس و تبدیل درخواست‌ها به سند در سیستم مکاتبات اداری همراه باقابلیت تولید کد رهگیری و پیگیری از طریق آن در این پرتال جدید ایجادشده است.

مهندس غیاثی با بیان این که نمایش صحیح در انواع تبلت و گوشی‌های موبایل از قابلیت‌های پرتال جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد است، تاکید کرد: امنیت این پرتال نیز با به‌روزرسانی خودکار وصله‌های امنیتی و امن سازی ارتباط کاربران از طریق پروتکل SSL ارتقا یافته است.

وی خواندن خبر‌ها به صورت خودکار از سایت خبری با RSS، نمایش آب‌وهوا از طریق سرویس آب‌وهوای پارسی جو، نمایش مناسبت‌ها، جستجوی حرفه‌ای را از دیگر امکانات پرتال شرکت برق منطقه‌ای یزد برشمرد.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات برق منطقه‌ای یزد با اشاره به این‌که اجرای طراحی این پرتال توسط کارشناس دفتر فناوری اطلاعات برق منطقه‌ای یزد انجام‌شده است، اظهار داشت: این پرتال دارای زیر سایت‌های خبری، مرکز پژوهش‌های خورشیدی، سایت مشترکین و متقاضیان و انجمن تبادل اطلاعات است.

شایان‌ذکر است، اطلاع‌رسانی به‌روز، کامل و در حداقل زمان برای مخاطبان و استفاده از مشارکت و تعامل همکاران در امر بارگذاری اخبار و اطلاعات، تسهیم دانش و صرفه‌جویی از اهداف اساسی ایجاد پرتال اطلاع‌رسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد است.