تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

صرفه اقتصادی سیزده میلیارد ریالی با تبدیل به احسن هادی‌های بلااستفاده در برق منطقه‌ای یزد

صرفه اقتصادی سیزده میلیارد ریالی با تبدیل به احسن هادی‌های بلااستفاده در برق منطقه‌ای یزد
مدیر امور تدارکات و قرارداد‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خبر داد صرفه اقتصادی سیزده میلیارد ریالی با تبدیل به احسن هادی‌های بلااستفاده در برق منطقه‌ای یزد

مدیر امور تدارکات و قرارداد‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از صرفه‌ اقتصادی ۱۳ میلیارد ریالی با تبدیل به احسن هادی‌های بلااستفاده در این شرکت خبر داد.

مهدی رضائی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی که با توجه به شرایط حاضر از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است، همواره استفاده حداکثری از اقلام موجود در انبار مورد اهتمام و در دستور کار امور تدارکات و قرارداد‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بوده است.

وی ادامه داد: بنا بر پیشنهاد کاربردی یکی از همکاران شرکت به کمیته نظام پیشنهادات، طی دو مرحله ۱۲۰ هزار کیلوگرم هادی بلااستفاده موجود در انبار شرکت مغزی کشی شده که ۹۲ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم رشته‌های آلومینیوم بلا استفاده حاصل شد.

مدیر امور تدارکات و قرارداد‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد همچنین افزود: آلومینیوم به دست آمده در قالب قراردادی در اختیار سازنده سیم هادی قرار گرفته و منجر به تولید و تحویل ۷۰ هزار و ۷۲۰ کیلوگرم هادی هاوگ و ۵۲ هزار و ۴۶۰ کیلوگرم هادی کاناری شده است.

گفتنی است، با تبدیل به احسن کردن موارد مذکور، تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صرفه اقتصادی برای شرکت برق منطقه‌‌ای یزد حاصل شده است.