تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست مشترک نمایندگان امور فرهنگی شرکت توانیر با مسئولان فرهنگی برق منطقه‌ای یزد

نشست مشترک نمایندگان امور فرهنگی شرکت توانیر با مسئولان فرهنگی برق منطقه‌ای یزد
نشست مشترک نمایندگان امور فرهنگی شرکت توانیر با مسئولان فرهنگی برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

نمایندگان امور فرهنگی شرکت توانیر به‌منظور بازدید از اقدامات فرهنگی شرکت برق منطقه‌ای یزد و آموزش‌های لازم در خصوص نرم‌افزار جامع گزارش‌گیری «سحاب» با حضور در این شرکت، نشست مشترکی با مدیرعامل، امام جماعت و مسئولان شورای فرهنگی برق یزد داشتند.

در ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع)، به بیان شرایط اجتماعی امروز و لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی منطبق با این شرایط پرداخت و ابعاد مسائل و فعالیت‌های فرهنگی را گسترده دانست و گفت: هر چه در زمینه‌های فرهنگی کار شود بازهم جای کار وجود دارد و نمی‌توانیم بگوییم کار تمام‌شده است.

در ادامه، حجت‌الاسلام کاکاوند از کارشناسان امور فرهنگی توانیر از توجه و حمایت‌های مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد برای اجرا و بهبود فعالیت‌‌های فرهنگی در این شرکت تشکر کرد و سپس در خصوص به‌کارگیری و برخی از کارکردهای جدید نرم‌افزار «سحاب» توضیحاتی ارائه نمود.

با استفاده از این نرم افزار، امکان ثبت و ارسال گزارش و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی به صورت آنلاین برای مسئولان فرهنگی شرکت‌ها به وجود آمده است. همچنین از کارکردهای جدید آن می‌توان وجود اتاق فکری مجازی را نام برد که مسئولان شورای فرهنگی صنعت برق کشور می‌توانند با یکدیگر به تبادل اندیشه و تجربیات با یکدیگر بپردازند.

در پایان این نشست نیز حجت‌الاسلام میرجلیلی امام جماعت شرکت برق منطقه‌ای یزد و برخی از مسئولان فرهنگی صنعت برق استان به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

IMG_0008 IMG_0011 IMG_0010