تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

کاهش بیش از ۲۰۰ مگاوات با اجرای طرح های مدیریت مصرف صنایع استان یزد

کاهش بیش از ۲۰۰ مگاوات با اجرای طرح های مدیریت مصرف صنایع استان یزد
کاهش بیش از 200 مگاوات با اجرای طرح های مدیریت مصرف صنایع استان یزد

با وجود پیک بار استان یزد نسبت به سال گذشته، مشارکت، همدلی و هماهنگی مردم، صنایع و صنعت برق، باعث شد با وجود تابستانی گرم، آن را بدون خاموشی سپری کنیم.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در مصاحبه با دفتر روابط عمومی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به رشد سریع مصرف انرژی الکتریکی در استان و لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برنامه‌های مدیریت مصرف به شیوه‌ای منظم و مستمر در مجموعه صنعت برق استان انجام می‌گیرد و تاکنون بسیار موفقیت‌آمیز بوده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری صنایع و آحاد مردم در طرح‌های ذخیره عملیاتی و اعمال مدیریت مصرف، افزود: رشد مصرف چهارماهه اول سال ۹۸ استان ۹٫۶ درصد بود که رشد مصرف صنایع بزرگ در این بازه زمانی ۶٫۷ درصد و رشد مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان ۱۲ درصد گزارش‌شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد خاطرنشان کرد: سهمیه کاهش شرکت برق منطقه‌ای یزد برای پیک‌بار تابستان را ۲۵۰ مگاوات و شرکت توزیع نیروی برق استان ۱۵۰ مگاوات بود.

این مقام مسئول در صنعت برق استان از انعقاد ۲۲ تفاهم‌نامه با مشترکان برق منطقه‌ای یزد با پتانسیل کاهش بار ۱۲۰ الی ۲۵۰ مگاوات در سال جاری خبر داد و گفت: حداکثر مدیریت مصرف انجام‌شده در سال ۱۳۹۸ در استان یزد ۲۰۰ مگاوات بوده است.

صباغزادگان همچنین پیک‌بار کشور را ۵۷هزار و ۶۳۵ مگاوات ذکر کرد و گفت: همکاری صنایع استان یزد در روز پیک‌بار کشور در سال جاری به میزان ۱۵۵ مگاوات در تاریخ ۳۱ تیرماه اتفاق افتاده است.