تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

گردهمایی آموزشی کارکنان بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد در خاتم

گردهمایی آموزشی کارکنان بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد در خاتم

گردهمایی آموزشی روابط خانوادگی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان بهره‌برداری در شهرستان خاتم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این گردهمایی که در محل کانون پرورش فکری مروست برگزار شد؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به تاکیدات رهبری بر مسائل فرهنگی و روابط خانوادگی افزود: اولویت‌های فرهنگی کارکنان و خانواده‌های آنان در برنامه‌های فرهنگی این شرکت مدنظر قرارگرفته و دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای تمامی کارکنان، همسران و فرزندان آن‌ها در شهرستان اردکان و بافق برگزارشده و در سایر نقاط استان نیز در دست برنامه‌ریزی است.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صنعت برق در شهرستان خاتم، این شهرستان را دارای یکی از پایدارترین شبکه برق در استان دانست.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام طباطبایی روانشناس و استاد دانشگاه با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در استان‌های کشور، افزود: هر جامعه‌ای که نظام خانواده‌اش متزلزل شود این جامعه به سمت نابودی می‌رود و امروز در جامعه‌ی ما نشانه‌های طوفان‌زدگی در جامعه مشاهده می‌شود.

وی با رد کردن ارتباط آمار طلاق با وضعیت اقتصادی و اشاره به مصداق‌ها در جامعه امروز، مهم‌ترین علت تزلزل خانواده‌ها را عدم شناخت صحیح  زن و مرد از خصوصیات و رفتار یکدیگر برشمرد.

این استاد دانشگاه بر ضرورت شناخت و بررسى پیش از ازدواج تاکید کرد و گفت: با این شناخت پایه‌های خانواده مستحکم‌تر خواهد بود و در مرحله بعد شناخت زن و مرد از خصوصیات یکدیگر امری مهم است.

حجت‌الاسلام طباطبایی همچنین با اشاره به اصول تربیت صحیح فرزندان در خانواده، تصریح کرد: محبت در نگاه، محبت در کلام و ابراز احساسات و محبت لمسی برای فرزندان ازجمله درس‌هایی که از رفتار ائمه اطهار می‌آموزیم.

اجرای میان برنامه توسط گروه هنری که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برگزار شد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

IMG_0004 IMG_0194 IMG_0176 IMG_0153 IMG_0051 IMG_0046 IMG_0041 IMG_0033