تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

یادواره شهدای انقلاب استان با شرکت بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد

یادواره شهدای انقلاب استان با شرکت بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد

مدیرعامل و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد در مراسم سومین یادواره شهدای انقلاب استان یزد در محل پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه (حظیره) حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، در این مراسم نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد آیت‌الله ناصری، ضمن بیان خاطراتی از فداکاری‌های مردم برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، به سخنی از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) که فرمود: «حفظ انقلاب واجب است و این تحول و انقلاب سیر انسان را از حیوانیت به انسانیت رساند و از قید بندگی نجات داد» پرداخت.

وی همچنین اظهار داشت: با وجود تمام دشمنی‌هایی که استکبار جهانی در این ۳۸ سال انقلاب اسلامی، انجام داده است؛ استقلال و آزادی و سربلندی این انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه راهش با رهبری امام خامنه‌ای، تداوم داشته و لازم است برای حفظ ارزش‌های به دست آمده از رهبری تبعیت نمود.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با ذکر این‌که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعداد ۲۱ شهید از استان یزد نقش داشته‌اند به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت.

14 18 16