تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در برق منطقه‌ای یزد

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در برق منطقه‌ای یزد
مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور مدیران عامل صنعت برق استان، مدیران، معاونین و کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد، در سالن وحدت

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که هم‌زمان با برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در برابر سوریه برگزار شد؛ ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به تمامی تلاشگران صنعت برق، افزود: دهه فجر زمان اندیشیدن برای ساختن است و امیدواریم بتوانیم با جدیت و تلاش و اتحاد، در سایه ارزش‌های مقدس ایران اسلامی به توسعه پایدار دست‌یابیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی که پیشرفت و سرافرازی کشور مدیون رشادت‌های آن‌ها است؛ ادامه داد: ان‌شاءالله با مشارکت پرشور همه مردم در انتخابات، سرنوشت خوبی برای استان و کشور رقم خورده و روزبه‌روز شاهد پیشرفت بیشتر کشور عزیزمان باشیم.

اسدی ضمن قدردانی از دانش آموزان و دانشجویان شرکت برق منطقه‌ای یزد که مایه افتخار این شرکت هستند؛ تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر برای رشد و پویایی خانواده شرکت برق منطقه‌ای یزد فعالیت‌های اثرگذار متعددی انجام‌شده است که جشنواره نورا، مسابقات کتاب‌خوانی، کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه، مسابقات قرآنی، مسابقات ورزشی، برگزاری جشن تکلیف، تهیه پادکست و … ازجمله مواردی هستند که موجب افزایش مشارکت همکاران، خانواده‌ها و فرزندان شده و مهارت‌های نرم افراد را ارتقا می‌دهد.

در ادامه این مراسم نیز از اعضای کارگروه کتاب‌خوانی شرکت برق منطقه‌ای یزد و دانش آموزان و دانشجویان ممتاز این شرکت تجلیل شد.

ترانه‌خوانی فریدون آسرایی، اجرای طنز و تقلید صدای عباس رضازاده و پخش زنده ضربات پنالتی تیم ملی کشورمان در برابر سوریه نیز بخش‌هایی دیگر از این مراسم بود.