تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

آشنایی با مبانی تولید محتوا در شرکت برق منطقه‌ای یزد

آشنایی با مبانی تولید محتوا در شرکت برق منطقه‌ای یزد
دوره آموزشی آشنایی با اصول تولید محتوا وتولید پادکست با حضور 63 نفر از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد این دوره بر اساس تجارب دفتر روابط عمومی شرکت که تاکنون به تولید و انتشار ۸ اپیزود از پادکست فرکانس حیاتی منتهی شده، طراحی گردید و به منظور جلب مشارکت اکثریت کارکنان برای ورود به این حوزه برگزار شده است.

سیدحسن موسوی دبیر کارگروه کتابخوانی شرکت، در خصوص هدف برگزاری این دوره گفت: همکارانی که پس از گذراندن این دوره، علاقه‌مند به تولید پادکست باشند می‌توانند از حمایت و امکانات روابط عمومی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با ذکر این نکته که در حال حاضر در عصر دیده شدن به سر می‌بریم و یکی از راه‌های دیده شدن ارائه خود از طریق تولید محتوا می‌باشد و تهیه آن یکی از مهم‌ترین مهارت‌های قرن ۲۱ است تصریح کرد: در دنیای امروز محتوا حرف اول را می زند و مخاطبان را جذب می‌کند که اگر بخواهیم در دنیای امروز موفق باشیم باید تولید محتوا را بیاموزیم.

موسوی تاکید کرد این دوره آموزشی به همکاران کمک می‌کند تا مهارت‌های فوق را آموخته و از آن در زندگی و کار خود استفاده کنند. چرا که تمام تلاش شکل گرفته در این راستا است که راهنمایی‌ها در خصوص چگونگی خلق یک پادکست به زبان ساده منتقل شود.

لازم به ذکر است با توجه به استقبال همکاران صنعت آب و برق از دوره مذکور، این دوره با همکاری دفتر ساماندهی برنامه ریزی و آموزش و با تدریس امیر وحیدی مقدم به عنوان مدرس در دو جلسه برگزار شد.