تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی ترانسفورماتور پست مدرس

پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی ترانسفورماتور پست مدرس
مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد از پایان پروژه تعمیرات اساسی ترانسفورماتور مصرف داخلی پست مدرس در مدت‌زمان سه ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، سیف‌الله افضلیان تبار با اشاره به اینکه با ایجاد حادثه بر روی ترانسفورماتور مصرف داخلی پست مدرس، آسیب‌دیدگی ترانسفورماتور مذکور پس از انجام تست‌های مربوطه مشخص شد.

وی ادامه داد: به‌منظور مشخص شدن محل دقیق و میزان آسیب‌دیدگی، پس از انتقال ترانسفورماتور مذکور به انبار مرکزی شرکت، تخلیه روغن و دمونتاژ آن انجام‌شده و محل دقیق عیب و میزان آسیب‌دیدگی مشخص شد.

بهرام‌آبادیان رئیس گروه نظارت بر تعمیرات پست شرکت نیز در ادامه با اشاره به اینکه پس از تهیه اسناد استعلام تعمیرات و اعلام برنده، تعمیرات اساسی ترانسفورماتور مصرف داخلی پست مدرس انجام‌شده و با موفقیت‌آمیز بودن تست‌های لازم، ترانسفورماتور به پست مدرس منتقل‌شده و قبل از پیک‌بار در مدار قرار گرفت.

وی افزایش قابلیت اطمینان مصرف داخلی پست مدرس و تعمیر و بازگشت ترانسفورماتور مذکور به مدار با هزینه ۱۵ درصدی نسبت به خرید ترانسفورماتور جدید را از اثرات این پروژه اعلام کرده و افزود: دمونتاژ ترانسفورماتور در انبار مرکزی به‌منظور بررسی دقیق محل عیب و کاهش هزینه‌های بعدی و همچنین تعویض کامل سیم‌پیچ معیوب به‌جای جوشکاری و تعویض دیسک‌های معیوب به‌منظور افزایش عمر سیم‌پیچ با حداقل هزینه نیز از خلاقیت‌های حین اجرای پروژه مذکور است که با هزینه ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی اجرا شد.