تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بازدید معاون توانیر از پروژه‌های برق منطقه‌ای یزد

بازدید معاون توانیر از پروژه‌های برق منطقه‌ای یزد
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر از پروژه‌های در حال اجرای شرکت برق منطقه‌ای یزد باهدف آمادگی شبکه استان برای عبور از پیک مصرف 1403 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، مهران گلاب‌کش در سفر یک‌روزه خود به استان یزد که با همراهی هاشم علی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه شبکه انتقال شرکت توانیر و باهدف حمایت از پروژه‌های در حال احداث شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام شد؛ از پروژه‌های مهم شرکت برق منطقه‌ای یزد در شهرستان‌های میبد، مهریز و یزد بازدید و روند اجرای این پروژه‌ها را بررسی کرد.

وی در ابتدا ضمن حضور در شهرستان میبد،‌ از پست‌های ۶۳ به ۲۰ کیلوولت میبد ۲ و ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت نارین قلعه میبد و در ادامه از عملیات اجرایی پست ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی یزد بازدید کرد.

علاوه بر این گلاب‌کش با حضور در شهرستان مهریز، از پست‌های جدیدالاحداث ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سریزد و ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت مهرگان نیز بازدید کرده و نحوه احداث ساختمان‌ها، رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی در ساختمان های این پست‌ها را قابل توجه برشمرد.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل، احمد کردستانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات و علیرضا رفیعی معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این بازدیدها گلاب کش و علی پور را همراهی کرده و گزارش وضعیت اجرای این پروژه‌ها را ارائه کردند.