تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شاغل شرکت برق منطقه ای یزد

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شاغل شرکت برق منطقه ای یزد
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، مراسم تجليل از بانوان شاغل در شركت برق منطقه‌اي يزد با حضور مدير عامل و جمعي از معاونين و مديران برگزا

در این نشست ابتدا خدیجه یاوری مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده، ضمن عرض تبریک سال نو و ولادت حضرت فاطمه(س)، گزارشی از فعالیت­های انجام شده در سال ۹۳و برنامه­ های در دست اقدام امور بانوان ارائه نمود و ازحمایت­های مدیر عامل شرکت در امور بانوان تقدیر و قدردانی کرد.

   سپس محمدحسن صباغ‌زادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و تکریم از مقام شامخ زن و قدردانی از زحمات بانوان همکار عنوان کرد: بانوان باید در عرصه کار و زندگی حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قراردهند و ضمن اشاره به دقت عمل بانوان و حسن نیت آنها در اداره امور شرکت از نقش ارزنده‌ی آنها در کسب رتبه های برتر شرکت قدردانی کرد.

محمدمهدی جاودانی معاون طرح و توسعه، با تمجید از تلاش و کوشش بانوان، اظهار داشت: بانوان در سطوح مدیریتی حضور ندارند در صورتیکه دارای توانایی‌های بالایی می‌باشند و باید ضمن تسهیل فرایند ارتقای بانوان توسط شرکت، آنها نیز با نشان دادن خود در عرصه‌های گوناگون برای قرار گرفتن در سطوح مدیریتی تلاش کنند.

همچنین سیدرضا حسینی معاون مالی و پشتیبانی، با بیان اینکه نقش زن بر نهاد خانواده و اجتماع بسیار موثر و مهم است اظهار داشت: شخصیت حضرت زهرا(س) در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی برجسته و الگوست، بانوان باید بتوانندسیره عملی آن حضرت را در اخلاق و رفتار، تربیت فرزند، همسرداری و دیگر شئونات اجتماعی در زندگی پیاده کنند.

در ادامه این نشست محمدحسین عبداللهی معاون هماهنگی، ابوالفضل اسدی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات و مجید دهقان مدیر دفتر روابط عمومی نیز با اشاره به نقش بانوان در نهاد خانواده و شرکت مطالبی را عنوان نمودند.

  در پایان بانوان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را بیان نمودند و با اهداء‌لوح تقدیراز زحمات آنان تجلیل به عمل آمد. همچنین از خانم‌ها شیما شیریزدی، فاطمه دهقانی‌زاده و فاطمه زارع به‌عنوان برندگان مسابقه «بهترین جملات در مورد مادر» تقدیر شد.

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: