تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بسیجیان طلایه‌داران مدیریت مصرف انرژی در کشور باشند

بسیجیان طلایه‌داران مدیریت مصرف انرژی در کشور باشند
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در دومین همایش بسیج دانش‌بنیان کشور:بسیجیان طلایه‌داران مدیریت مصرف انرژی در کشور باشند

 

دومین همایش بسیج دانش‌بنیان کشور و با حضور معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر، مدیران عامل صنعت برق استان یزد و فرماندهان بسیج وزارت نیرو، توانیر و شرکت‌های برق زیرمجموعه توانیر در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، از نمایندگان بسیج شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع کشور خواست تا در خصوص فرهنگ‌سازی در مصرف صحیح و بهینه‌ی انرژی الکتریکی طلایه­دار باشند تا تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سازندگی، عینیت بخشیدن به حضور بسیج در عرصه‌های دانش‌بنیان را شامل: عرصه‌های پدافند غیرعامل، سایبری و سبک زندگی دانست و گفت: با توجه مشکلات پیش‌رو امیدواریم با حضور فعال بسیج و سایر اقشار در عرصه‌های مدیریت مصرف از پیک‌بار تابستان ۹۷ به‌خوبی عبور کنیم.

آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی امام‌جمعه محمدآباد یزد نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای صنعت برق در کشور پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروزه برق به مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نیاز مردم تبدیل‌شده است و تمام ابعاد زندگی ازجمله در بخش صنعت، آموزش و تحصیل را در بر گرفته است.

وی با بیان این‌که ایمان به خدا و خدمت‌رسانی به مردم دو بال سعادت انسان است؛ گفت: گفتمان دینی باید در ادارات و سازمان­ها بر سایر گفتمان‌ها غلبه کند و سازوکارهای خدمت‌رسانی به جامعه و تکریم ارباب‌رجوع باید در فرهنگ اداری آسیب‌شناسی شود.

مدرسی وظیفه بسیج در غلبه گفتمان دینی و انقلابی در جامعه را خطیر ذکر نمود و بیان کرد: مردم و مسئولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را به‌عنوان رمز اساسی جهت پیشرفت و تعالی کشور تلقی کنند و بسیج باید محور تلاش و توسعه در این زمینه باشد و نقش ایفا کند.

وی مجموعه وزارت نیرو را برای سایر سازمان‌ها الگو دانست و بیان کرد: تلاش کارکنان صنعت برق موجب شده تا مردم در روستاها و شهرها از این نعمت برخوردار شوند و در استان یزد مردم مشکلی برق‌رسانی ندارند که امتیازی برای صنعت برق استان و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است.

در ادامه این همایش سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به حضور موثر بسیج در همه شاخه‌ها و عرصه‌های خدمت‌رسانی، تاکید کرد: مجموعه بسیج در تمام اقشار مختلف مشغول انجام کارهای تخصصی برای توسعه کشور هستند.

وی فرماندهان بسیج را در مباحث فرهنگ‌سازی در مجموعه ادارات، پیشرو ذکر کرد و گفت: تفاهم‌‌نامه­هایی به منظور مصرف بهینه آب و برق امضاشده است و با توجه به گستردگی اقشار بسیج، بحث فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی نیز که فرمایش رهبری در سال جاری است؛ در دستور کار قرار دارد.