تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تشریح عملکرد سال گذشته و برنامه عملیاتی سال ۹۹ معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای یزد

تشریح عملکرد سال گذشته و برنامه عملیاتی سال ۹۹ معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای یزد
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد، اقدامات انجام‌شده در سال 98 در زمینه اجرای پروژه‌های توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق‌توزیع را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، علیرضا رفیعی معاون طرح و توسعه شرکت، در توضیح عملکرد پروژه‌های سال ۹۸ گفت: با توجه به محدودیت نقدینگی، پروژه‌های ابلاغی طرح انتقال بر اساس معیارهایی از جمله تاثیر در تامین برق متقاضیان، کاهش تلفات، کاهش خاموشی‌ها، افزایش پایداری شبکه و مواردی دیگر اولویت‌بندی و در برنامه عملیاتی قرار گرفتند.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۳۲ پروژه در اولویت یک واقع شدند که ۹ پروژه با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد، پست برق ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلوولت ابرکوه، توسعه پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت امامزاده، توسعه فیدر ۲۳۰ در پست اردکان، توسعه بخش ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت در پست ۴۰۰ سرو اردکان، احداث بخش ۶۳ به ۲۰ کیلوولت پست خضرآباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت رستاق- مزرعه کلانتر را از پروژه‌های مهم بهره‌برداری شده در سال ۹۸ برشمرد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد در بیان برنامه‌های عملیاتی سال ۱۳۹۹ در این حوزه اظهار داشت: در برنامه‌ تدوین‌شده‌ سال ۹۹، در مجموع ۳۱ پروژه با پیش‌بینی هزینه کل ۶ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال در اولویت یک پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد ۸ پروژه با ظرفیت ۴۳۰ مگاولت آمپر پست و ۲۹۴ کیلومتر مدار خط تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی پروژه‌های پست برق ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت خضرآباد و خط ۲۳۰ کیلوولت مربوطه، خطوط ۶۳ کیلوولت مهرگان-سریزد و مهرگان–یزد مهر، خط ۶۳ کیلوولت سرو- امامزاده، توسعه دو بی‌خط ۶۳ در پست امامزاده و تکمیل دو بی ورودی موجود، خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سرو و توسعه دو بی‌خط ۶۳ در پست ۴۰۰ سرو را از پروژه‌هایی برشمرد که امیدواریم در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد.