تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقدیر از سه رابط خبری برتر شرکت برق منطقه‌ای یزد

تقدیر از سه رابط خبری برتر شرکت برق منطقه‌ای یزد
تقدیر از سه رابط خبری برتر شرکت برق منطقه‌ای یزد

در نشستی با حضور رابطان خبری معاونت‌ها و دفاتر مستقل، مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد از سه رابط خبری برتر توسط این دفتر قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه مجید دهقان بنادکی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت، با بیان این‌که یکی از وظایف مهم این دفتر انعکاس اخبار و رویدادهای سازمانی و با تعامل سازنده با رسانه‌ها است؛ افزود: ‌رابطان خبری حلقه اتصال معاونت‌ها و دفاتر مستقل هستند و به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، کمک شایانی به اطلاع‌رسانی سریع رویدادهای فنی و غیرفنی  دارند.

وی به کسب رتبه شایسته تقدیر در پوشش اخبار سایت خبری وزارت نیرو در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور اشاره و بیان کرد: این دفتر اقدام به تولید و انتشار۲۷۷خبر از رویدادهای مهم شرکت در سال ۹۶ و ارسال به رسانه‌های برجسته ازجمله: سایت وزارت نیرو و توانیر و دیگر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های بزرگ کشوری و استانی نموده است.

در ادامه این جلسه، رابطان خبری معاونت‌ها و دفاتر مستقل به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان از رضا ساده رابط خبری معاونت طرح و توسعه، خدیجه یاوری رابط خبری امور بانوان و اختر ملکی رابط خبری معاونت منابع انسانی با اهداء لوح مکتوبی قدردانی شد.