تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

چه شد که به‌عنوان “مدیر کتاب دوست” معرفی شدید؟

چه شد که به‌عنوان “مدیر کتاب دوست” معرفی شدید؟
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در مصاحبه‌ای که با برنامه نسیم صبح رادیو یزد انجام شد، اقدامات انجام‌شده در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی با اشاره به تقدیر مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از فعالیت‌های مرتبط حوزه کتاب‌خوانی در این شرکت، خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی تدوین‌شده در شرکت بر پایه ۸ محور تدوین‌شده است که یکی از مهم‌ترین این محورها، کارکنان و خانواده است.

وی بابیان اینکه یکی از بهترین راهکارهای توسعه فردی و اجتماعی افراد جامعه، کتاب‌خوانی و مطالعه است، افزود:‌ ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی موجب افزایش انگیزه، تعلق سازمانی و توسعه مهارت‌ها می‌شود که در این راستا اقدامات خلاقانه متعددی در شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام شده است.

دکتر اسدی تشکیل کارگروه تخصصی کتاب و کتاب‌خوانی برای نخستین بار را یکی از این اقدامات برشمرد و ادامه داد:‌ تولید ۸ محتوا و پادکست صوتی با موضوعات مختلف، برگزاری جلسات منظم معرفی کتاب و هم‌نشینی با کتاب، انجام سلسله دیدارهای چهره به چهره با کتاب، تجهیز کتابخانه شرکت به بیش از ۸ هزار جلد کتاب و به‌روزرسانی مداوم این عناوین و مجهز نمودن فضاهای انتظار شرکت به کتاب نیز برخی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۴ دوره پویش معرفی کتاب ‌بین همکاران و خانواده‌های آن‌ها برگزارشده است؛ تأکید کرد:‌ دو دوره اخیر این پویش به‌طور مشترک بین تمامی شرکت‌های صنعت آب و برق استان برگزارشده و خوشبختانه در دوره اخیر بیش از ۵۰۰ اثر در این پویش مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین افزود: خوشبختانه با فعالیت قابل‌توجه حوزه کتاب‌خوانی شرکت برق منطقه‌ای یزد و تعامل مناسب با دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، این شرکت سعی کرده تجارب خود را در سطح وزارت نیرو نیز منتقل نماید.