تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

پیام مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد متن پیام ابوالفضل اسدی به شرح ذیل است:

«عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه گذاری شد.» مقام معظم  رهبری (مدظله العالی)

رویداد  بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، الهام بخش جنبش های آزادی خواه و عدالت طلب است که افق‌های تاریخ را روشن کرده و ضمن اثبات قدرت و غیرت ایرانیان، نقشه ها و اهداف شوم دشمنان مکار و امپراتوری رسانه‌ای آنان را باطل کرد.

امروز پس از گذشت ۴۵ سال از این رویداد بزرگ تاریخی، ملت غیور ایران در سایه ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری های روز آمد و تولید به خودکفایی رسیده و با پیشرفت های کم نظیر، در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ایران، فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز فجر پیروزی حق بر باطل را به ملت ولایتمدار قهرمان و همیشه در صحنه کشورمان، به ویژه  افتخار آفرینان و تلاشگران صنعت برق استان یزد تبریک عرض نموده و برای آنان سلامتی، سربلندی و عزت را از خداوند متعال خواهانم.

ابوالفضل اسدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد