تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

نامگذاری سالن های جلسات شرکت برق منطقه ای یزد به نام شهدای همکار این شرکت

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهد، پیشنهاد نامگذاری سالن های جلسات شرکت برق منطقه ای یزد به نام شهدای همکار در جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت مطرح و پس از تایید مدیرعامل این شرکت، اقدامات لازم انجام شد.

بر این اساس، سالن جلسات طبقه دوم ساختمان ستاد به نام سالن شهید سامعی و سالن جلسات طبقه همکف این ستاد نیز به نام سالن شهید رضایی مزین شد.

همچنین در ساختمان ستاد بهره برداری این شرکت، سالن اجلاس پست یزد یک به نام شهید سردار سلیمانی و سالن جلسات طبقه تحتانی نیز به نام شهید علی عباسی نامگذاری شد.

در دفتر پژوهش های خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز سالن جلسات ساختمان آفتاب به نام شهید سلمکی و سالن جلسات ساختمان زنبق به نام شهید زنبق و مامور سرای صفائیه این شرکت نیز به عنوان سالن شهید ابوئی نامگذاری شد.

برگزاری مسابقه عکاسی مهر مادری در برق منطقه‌ای یزد

مسابقه عکاسی مهر مادر با موضوعات «دستان مادر بهترین بوسه گاه»، «مادر و تعلیم و تربیت»، «مادر و حضور اجتماعی» و «مادر و معنویت» ویژه همکاران و خانواده‌های همکار شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در این مسابقه که به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و مقام زن برگزار شد، از میان ۳۰ تصویر ارسال شده در این مسابقه، به ۵ نفر از افرادی که بیشترین امتیاز را از داوران مسابقه کسب کردند هدایای نقدی اهدا شد.